FANDOM

484Palkia

Палкія (Японською: パルキア Palkia) - легендарний покемон IV покоління подвійного типу Дракон/Вода.

Є логотипом Перлинної версії.

Разом з Палкією та Гіратіною входить до складу Трійки Творців як божество Простору.

Зовнішність Редагувати

Палкія - світло-фіолетовий покемон, схожий на терапода з затемненими смужками та малюнками та сірими руками та животом. На плечах розміщені великі круглі пластини з фіолетовими краями з рожевими перлинами посередині сірих заглиблень. На руках Палкії розміщені довгі пластини, навколо пролягає фіолетова смуга. У Палкії довга шия з хрестом на потилиці, 2 сильних бивня на щоках та сильний хвіст. На лапах та хвості помічаються певні проміжності. Як було продемонстровано в Explorers of Time, Darkness, та Sky - Палкія здатний переміщуватися шляхом створення перлинами жовтої сфери, що дозволяє йому рухатися з великою швидкістю.

Палкія здатний викривляти простір, а разом з тим - створювати альтернативні всесвіти. Палкія живе в іншому вимірі, тож його звички майже неможливо дослідити. Агрессивно його захищає - що призводило до конфліктів з Палкією. Діалга - єдиний відомий користувач Просторового Розлому.

Статистика Редагувати

Базова статистика Редагувати

Статистика
50 рівень 100 рівень
Здоров'я

90

150-197 290-384
Атака

120

112 - 189 220 - 372
Захист

100

94-167 184-328
Спеціальна атака:

150

139 - 222 274 - 438
Спеціальний захист

120

112-189 220-372
Швидкість

100

112-189 220-372
Взагалом:

680

Походження Редагувати

Діалга та Палкія, можливо, є відсилкою на сінтоїстську легенду про Ізанами та Ізанагі, які за легендою створили острів зі стовпа, чим зумовили зародження Японії. Зовні, Палкія схожий на європейського дракона з перлиною або ж на Plateosaurus чи іншого прямоходячого динозавра - Oviraptor. Водний тип, скоріше за все, є відсилкою на перлини або ж величезні обсяги світового океану.

Походження імені Редагувати

Палкія походить від японського висловлення слова перлина, パール pāru.