FANDOM

Zorua to główna postać w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Historia

Zorua i jego matka Zoroark zostali uprowadzeni z Unovy przez antagonistę filmu, biznesmena Gringsa Kodaia. Grożąc bezpieczeństwu Zoruy, Kodai szantażował Zoroark do ataku na Miasto Crown w zmianie w Raikou, Enteia i Suicune'a. Jednak Zorurze udało się uciec z okrętu Kodaia i przekształca się w Skiplooma, by bezpiecznie wylądować. Po wylądowaniu rozgniewał grupę Vigorothów, która ścigała go na skraj urwiska. Na szczęście dla Zoruy, Ash i jego przyjaciele przybyli i uratowali go. Wykorzystując zdolność telepatii powiedział, że szuka "Meemy", która jest w Crown. Ash i przyjaciele postanawiają pomóc Zorurze znaleźć matkę.

Później, poza Crown, Kodai transmituje telewizyjne oświadczenie twierdząc, że Zoroark przejął kontrolę nad jego Legendarnymi Pokémonami i będzie atakował miasto. Kodai to prawdziwy czarny charakter, który przyciąga zainteresowanie Karla, dziennikarza śledczego Kodaia. Z jego pomocą, grupa dochodzi do środka miasta, gdzie Zorua pędzi, by znaleźć matkę, ale zostaje zatrzymany przez Mightyenę Joe'ego i uśpiony przez Tangrowtha Tammy.

Po przebudzeniu, Zorua ucieka w desperackiej próbie znalezienia matki. Wkrótce potem zostaje otoczony przez złe Pokémony, które są na niego źli za to, co Zoroark robiła w mieście, że nawet Piplup i Pikachu nie mogli przekonać ich, by przestali. Kiedy wydaje się, że walka nie ucieknie, Celebi pojawia się i uspokaja stworzenia. Zaprzyjaźnił się z Zoruą, gdy zgodził się pomóc mu znaleźć Zoroark. Celebi wkrótce zostaje znaleziony przez Kodaia powodując, że Zorua walczy z nim w celu ochrony Celebi, lecz przegrywa. Kiedy Celebi jest ranny w wyniku Kodaia, Zorua odzyskuje siły i stara się chronić swojego przyjaciela, ale jeszcze raz zostaje pokonany.

Na szczęście, pojawiają się Ash i jego przyjaciele, którzy ratują Celebi i Zoruę przed Kodaiem, i uciekają do warsztatu Joe'ego. Następnie Zorua jest zasmucony faktem, że nie mógł ochronić Celebi. Kiedy Celebi jest w bandażach, Ash i jego przyjaciele znajdują Falę Czasu, która leży w pobliżu stadionu.

Jednak wkrótce Kodai po raz kolejny znajduje Celebi. Podczas pościgu, Zorua wciela się w postać Celebi i myli Kodaia od prawdziwego Celebi z pomocą Bronzora Karla, próbując dać Ashowi i Celebi wystarczająco dużo czasu, aby dotrzeć do Fali Czasu. Ustawa ta zawodzi, gdy Kodai szkodzi Zorurze, ale Bronzor dokonuje wszelkich starań, aby go powstrzymać. Jednak Bronzor jest znokautowany przez Pokémona Kodaia. Wróg dogania Asha i Celebi i korzystając z Mismagius zatrzymuje ich. Kiedy pojawia się Zoroark, Kodai wykorzystuje zdobytego Zoruę do szantażu Zoroark. Następnie przechodzi do brutalnego porażenia prądem.

Gdy Fala Czasu okazuje się być iluzją stworzoną przez Zoroark, Kodai odkrywa, że jest gryziony doszczętnie przez Zoruę w Kanclerz Iluzji. Kiedy Kodai jest rozpraszany, Zorua ucieka do matki, która podchodzi do niego. Nagle Zoroark przeskakuje Zoruę i bierze na siebie ciężar ataku Shuppeta Kodaia, aby ochronić swoje dziecko. Zorua jest przerażony, kiedy jego matka upada i następnie jest porażona prądem przez rozwścieczonego Kodaia. Zoroark udaje się uwolnić, pokonuje Shuppeta i prowadzi Kodaia na stadion przy pomocy trzech Legendarnych Bestii.

Zoroark nagle upada z powodu obrażeń. Zorua błaga matkę, aby obudziła się, tworząc iluzję pięknego pola trawiastego, które jest ich domem. Próbuje powiedzieć Zoroark, że wrócą razem do domu, ale próby jej obudzenia kończą się niepowodzeniem, powodując płacz Zoruy. Celebi, po uzdrowieniu przez prawdziwą Falę Czasu, wykorzystuje energię w celu ożywienia Zoroark. Następnie Zorua dziękuje Celebi za uratowanie matki. Kiedy Celebi odchodzi, Zorua jest zasmucony, ale zapowiada, że będzie jego przyjacielem na zawsze.

Zorua i Zoroark, wraz z głównymi bohaterami, pokonują Kodaia. Oficer Jenny niezwłocznie aresztuje go. Kiedy Kodai zostaje aresztowany, Zoroark i Zorua wsiadają na statek i wracają do Unovy z Karlem i Roweną. Zanim wyruszyli, Zorua złośliwie przybrał formę Asha, podczas gdy jego matka była w formie Pikachu, a następnie natychmiast wraca do pierwotnej formy, gdy Rowena dotyka jego ogon.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Drapanie Zoroark: Mistrz Iluzji
oznacza, że dany ruch był ostatnio używany, chyba że wszystkie ruchy pasują do tego kryterium lub Pokémon zna mniej niż pięć ruchów.

Aktorzy głosowi

Japonia: 間宮くるみ Kurumi Mamiya
Stany Zjednoczone: Eileen Stevens
Polska: Anna Sztejner

Zobacz też