FANDOM

554MS Ten artykuł używa zromanizowanej japońskiej nazwy, ponieważ jego angielska i polska nazwa nie są znane.

Wyspa Fukuhara numer 4[1] to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego południowo-centralnej części.

Opis

Jest to najprawdopodobniej opuszczona wyspa położona na południe od wyspy Fairchild i leżąca pomiędzy Różową Wyspą a wyspą Kinnow. Można to wywnioskować z mapy dołączonej do zestawu DVD, ponieważ obok tej wyspy znajduje się wizerunek Kabuto.

Wyspa nie jest zamieszkiwana przez ludzi, z wyjątkiem starego człowieka o imieniu Umberto, który obserwuje osoby przybywające na tę wyspę. Wyspa jest w większości ogromnym lasem. Po jednej z jej stron znajduje się zatoka z jaskinią w klifie, w której znajdują się skamieniałości Kabuto. Istnieje proroctwo mówiące o losie wyspy, gdy ktoś zakłóci spokój Kabuto:

Kiedy wrócą badacze jaskiń, a księżyc zaświeci wściekłą czerwienią, ląd rozpłynie się i pochłonie go morze.

Gdy archeolodzy przybyli na wyspę w poszukiwaniu skamielin, proroctwo spełniło się, a wyspę pochłonęło morze. Wszystkie skamieniałości Kabuto wróciły do życia i wypłynęły w morze w poszukiwaniu nowego miejsca spoczynku.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Fukuhara numer 4:

Zobacz też

Przypisy

  1. Nazwa tej wyspy nie została wspomniana w angielskiej ani polskiej wersji dubbingowej, dlatego została zachowana jej japońska nazwa lub stosowana jest nazwa polska w nieoficjalnym tłumaczeniu.