FANDOM

Volkner to lider sali w mieście Sunyshore. Specjalizuje się w Pokémonach typu elektrycznego. Wręcza Odznakę Latarni trenerom, którzy go pokonają.

Wygląd

Volkner to chłopak o bladej cerze, niebieskich oczach i blond włosach. Na zupełnie czarną bluzkę zakłada niebieską kurtkę z żółtymi dodatkami, szarymi mankietami i kołnierzem. Spodnie są koloru ciemnoszarego, a buty jasnoszarego.

Historia

Volkner został po raz pierwszy wspomniany przez Palmera w odcinku Pokonać mistrza walk.

Pojawił się w odcinku Flint wkracza do akcji!. Okazało się, że w dzieciństwie spotkał Flinta i stali się rywalami, a potem najlepszymi przyjaciółmi. Zaprojektował technologię Miasta Sunyshore. Zaprojektował też Wieżę Sunyshore.

Szybko znudziły mu się walki i wystawił skrzynkę z odznakami przed salą, by trenerzy brali je sobie za darmo. Zdenerwowało to Asha. Po obejrzeniu walki Flinta z Ashem znów zainteresował się walkami i przyjął wyzwanie Asha.

Young Volkner

Młody Volkner ze swoim Pikachu

Pojawił się też w odcinku Latająca wieża Sunyshore, gdzie walkę z Ashem przerwał im brak prądu spowodowany przez Zespół R, który ukradł wieżę Sunyshore. Ash i Volkner chcieli się dostać do wieży. Zespół R został pokonany, a wieża zniszczona przez nowo ewoluowanego Torterrę Asha. Volkner powiedział Ashowi, że ich rewanż może się odbyć dopiero po naprawieniu wieży. Ash zgodził się na to i dodał, że spędzi ten czas na dodatkowym treningu.

Ponownie pojawił się w odcinku Ósmy cud Sinnoh!, gdzie odbył się jego rewanż z Ashem. Gdy Infernape Asha uruchomił Pożar, z łatwością pokonał Luxraya dzięki czemu Ash zdobył Odznakę Latarni Morskiej.

Pokémony

Pikachu → Raichu
Volkner RaichuDebiut: Flint wkracza do akcji! Raichu to pierwszy Pokémon Volknera. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Flint wkracza do akcji! i był widziany ponownie w kolejnym odcinku. Volkner zdobył Raichu jeszcze jako Pikachu, gdy był młodszy. Raichu jest głównie poza Poké Ballem. Volkner nie użył go w walce z Ashem w sali.
Ataki
Stalowy Ogon, Piorun, Elektro Akcja i Grzmot
Luxray
Volkner LuxrayDebiut: Latająca wieża Sunyshore!

Pojawił się w odcinku Latająca wieża Sunyshore!. W walce Asha z Volknerem walczył z Grotle Asha. Walka została przerwana przez Zespół R.

W odcinku Ósmy cud Sinnoh! najpierw pokonał Pikachu Asha, a potem walczył z Infernape'em. Wydawało się, że Luxray pokona przeciwnika, lecz gdy Infernape uruchomił Pożar, Luxray poniósł klęskę.

Ataki
Iskra, Piorun, Fala Szoku, Kieł Pioruna, Podwójny Zespół i Stalowy Ogon
Electivire
Volkner ElectivireDebiut: Ósmy cud Sinnoh! Electivire był pierwszym Pokémonem, którego Volkner używał podczas rewanżu z Ashem. Ash użył Torterrę, ale został łatwo pokonany. Następnie Ash zdecydował się na Pikachu. Z Piorunem, Pikachu wywołał zdolność Electivire'a, Motoprędkość, co uczyniło go jeszcze trudniejszym celem do trafienia. Jednak, gdy jeden z ciosów Electivire'a dotknął Pikachu, Pokémon Volknera został sparaliżowany przez Statyczność Pikachu. Po tym, Pikachu był w stanie pokonać Electivire'a.
Ataki
Ognisty Cios, Lodowe Uderzenie zdolność Motoprędkość
Jolteon
Volkner JolteonDebiut: Ósmy cud Sinnoh! Jolteon był drugim Pokémonem używanym przez Volknera podczas rewanżu z Ashem. Ash postanowił wykorzystać swojego Infernape'a, które szybko pokonał Pokémona Błyskawicę Mach Ciosem.
Ataki
Piorun i Kula Cienia
Liderzy sal w regionie Sinnoh
VSRoark VSGardenia VSMaylene VSCrasher Wake
Coal Badge Roark Forest Badge Gardenia Cobble Badge Maylene Fen Badge Wake
VSFantina VSByron VSCandice VSVolkner
Relic Badge Fantina Mine Badge Byron Icicle Badge Candice Beacon Badge Volkner