FANDOM

Vileplume Jessiebelle (jap. ルミカのラフレシア Ruffresia Rumiki) – to Vileplume należący do Jessiebelle.

Biografia

Odish

Jessiebelle z Vileplume'em, gdy ten był jeszcze Oddishem

Gdy Jessiebelle była małą dziewczynką, otrzymała bądź złapała Oddisha. Po pewnym czasie ewoluował on w Glooma, a później w Vileplume'a.

W odcinku Szczęśliwe Małżeństwo, gdy rodzice niedoszłego męża Jessiebelle, Jamesa, zwabili go do domu poprzez sfingowanie własnej śmierci, Jessiebelle bardzo się cieszyła, widząc dawno niewidzianego byłego narzeczonego. Gdy Jessiebelle próbowała uwięzić Jamesa, wypuściła swojego Vileplume'a, by unieruchomił Jamesa kwiatowym pyłem. Jednak jej Vileplume przypadkowo uśpił też Asha, Misty, Brocka i Pikachu Asha. Później, gdy Growlithe Jamesa, Growlie, się pojawił, Vileplume Jessiebelle próbował z nią walczyć, lecz Growlie pokonał go miotaczem ognia.

Później Jessiebelle i jej Vileplume pojawiają się ponownie w odcinku Ten skarb należy do mnie, gdzie okazuje się, że nauczył się atakować promieniami słonecznymi, których używa na Ashu i Brocku, gdy ci przytrzymują drzwi wypełnione skałami.

Przypisy

  1. Vileplume Jessiebelle ma taki sam układ plamek na płatkach jaki mają samce.