FANDOM

Valerie to liderka sali w mieście Laverre. Specjalizuje się w Pokémonach typu baśniowego. Wręcza Baśniową Odznakę trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Valerie jest projektantką mody i prowadzi w Sali Laverre sklep ze swoimi strojami.

Zadebiutowała w odcinku Modna Bitwa!. Serena była bardzo podekscytowana spotkaniem z nią. Ona i Bonnie zostały poproszone o udział w pokazie mody zamiast dwóch dziewczyn, które się na nim nie pojawiły. Podczas pokazu Valerie toczyła bitwę z Sawyerem o odznakę. Wygrała ją liderka dzięki prędkości Spritzee.

W następnym odcinku Valerie walczyła z Ashem. Najpierw użyła Sylveona. Fletchinder pokonał go i wybrała następnego Spritzee. Udało mu się pokonać Fletchindera. Ash wybrał Hawluchę, który pokonał Spritzee i Ash zdobył Baśniową Odznakę.

Pokémony

Spritzee
200px-Valerie Spritzee
Po raz pierwszy pojawił się z Valerie i jej innymi Pokémonami przed rozpoczęciem pokazu mody. Podczas pokazu walczył przeciwko Bagonowi Sawyera.

Ponownie pojawił się w odcinku Baśniowe oszustwo!, gdzie walczył z Ashem w jego walce o odznakę. Pokonał Fletchindera pomimo jego superskutecznych ataków, ale przegrał z Hawluchą. Pojawia się w retrospekcji w Rywale dziś i jutro!

Był widziany w odcinku Przejęcie świata!, gdzie oglądał audycję Lysandre wraz z Valerie. Ponownie pojawił się w Niepewna obrona Kalos! i Formowanie doskonalszej więzi!, gdzie niszczył kamień Zygarde'a.

Pojawił się w retrospekcji w Do kolejnej rywalizacji!.

Debiut Modna Bitwa!
Sylveon
Sylveong
Sylveon był krótko widziany w swoim pierwszym występie z innymi Pokémonami, gdy Valerie przygotowywała się do pokazu mody.

Walczył z Ashem w jego walce o odznakę w odcinku Baśniowe oszustwo!. Był silnym przeciwnikiem, ale ostatecznie padł na super skuteczne Stalowe Skrzydło Fletchindera.

Był widziany w odcinku Przejęcie świata!, gdzie oglądał audycję Lysandre wraz z Valerie.

Debiut Modna Bitwa!
Mr. Mime
Mrmimr
Ten Pokémon był krótko widziany z innymi Pokémonami podczas przygotowań Valerie do pokazu mody.

Debiut Modna Bitwa!
Mawile
Mawilem

Debiut Modna Bitwa!