FANDOM

Tupp (jap. タッパ Tupper) jest powracającą postacią w anime. Jest członkiem Zespołu Czacha, który często współdziała z Zipem i Wrap.

Historia

Tupper pojawił się po raz pierwszy w Alola, Nowa Przygodo!, gdzie on, Zip i Wrap wyzwali Kiawe do walki o jego Charizarda. Tupper i inni Grunci zawalczyli z Turtonatorem dziewięciu na jednego, dopóki Ash nie przybył, aby pomóc Kiawe ze swoim Pikachu. Po krótkiej walce, Tupper i jego partnerzy zostali pokonani przez Ruch-Z Piekielne przeciążenie Turtonatora, zmuszając ich do odwrotu.

Tupper pojawił się ponownie w Młody Kiawe farmę miał!, w którym on, Zip i Wrap zaatakowali Kiawe i Asha, szukając zemsty za swoją poprzednią klęskę. Jednak trio szybko zostało pokonane przez Gigawoltowe Spustoszenie Pikachu.

W Alolański dzień otwarty!, on, Zip i Wrap odwiedzili Szkołę Pokémon, gdzie ukradli niektóre Rajdowe Taurosy i zaczęli siać spustoszenie szkole. Wkrótce spotkali się z Delią, która zatrzymała gruntów dzięki Littenowi Asha. Kiedy Ash i jego koledzu przybyli, Zespół Skull został szybko odesłany przez Gigawoltowe Spustoszenie Pikachu.

Powrócił w Zespołowa próba sił!, gdzie spotkał się z Zespołem R po raz pierwszy. Obie drużyny walczyły o Darkinium Z, który Zespół R zdołał przejąć.

Ponownie pojawił się w Oko w oko z rywalem!, Gdzie walczył z Gladionem, ale został szybko pokonany przez Kamienne Ostrze Lycanroca.

Pokémony

Salandit (x3)
Tupper Salandit
Trzy Salandity Tuppera są jego jedynymi znanymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w Alola to New Adventure!, gdzie walczyły z Pikachu Asha i Turtonatorem Kiawe, ale zostały pokonane przez Piekielne przeciążenie Turtonatora. Wkrótce potem jeden z Salanditów pojawił się w Young Kiawe Had a Farm!, atakując Asha i Kiawe. Niebawem został pokonany, gdy Pikachu Asha zaatakował Zespół Skull z Gigawoltowego Spustoszenia. Jeden z Salanditów pojawił się ponownie w Alolan Open House!, ale został ponownie pokonany przez Ruch-Z Pikachu.

Salandit Tuppera ponownie pojawił się w Team-on-Team Tussle!, gdzie próbował zdobyć Darkinium Z dla Zespołu R, aby go potem zdobyć.

Salandit Tuppera pojawił się ponownie w A Glaring Rivalry!, gdzie został wysłany do walki z Formą Północną Lycanroca Gladiona, ale został pokonany przez Kamienne Ostrze.

Znane ataki Salanditów to Toksyczny Szok, Salwa Ognia, Gniew Smoka i Toksyna.

Debiut Alola, Nowa Przygodo!

Dubbing

Ciekawostki