Tru (jap: るー ), znany jako Wig w tłumaczeniach Chuang Yi, jest Torterrą którą posiada Diamond w Pokémon Adventures i jest jego drugim Pokémonem. W Ostatni wymiarowy pojedynek III jest na poziomie 60 a jego Charakterystyką jest "dobra wytrwałość."

Historia

Rozdział Diamond & Pearl

Osobowość i charakterystyka

Podobnie jak jego Trener, Tru jest bardzo zrelaksowanym i beztroskim Pokémonem i dobrze dostosowuje się do trudnych sytuacji, podobnie jak wtedy, kiedy może on przyjąć na siebie duże obrażenia dzięki swojej wysokiej obronie. Jest opiekuńczy i miły, zawsze chętny do pomocy. Jest również bardzo odważny i nie cofa się przed wyzwaniem.

Użyte ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Pchnięcie Krzepki Rotom
Ostry Liść  Wianuszek wokół Roserade I
Podstępna Skała Zawrotna Staravia i Śmierdzący Skuntank II
Wstrząs  Zawrotna Staravia i Śmierdzący Skuntank II
Drewniany Młot  Bombastyczny Bibarel & Heroiczny Hippopotas
Giga Odpływ Floatzel i Jetsam
Wycofanie Problematyczny Probopass i Szaleńczy Magnezone II*
Chrupanie  Lucario-Szczęściarz II
oznacza, że dany ruch był ostatnio używany, chyba że wszystkie ruchy pasują do tego kryterium lub Pokémon zna mniej niż pięć ruchów.

Ruchy improwizowane

Pierwsze użycie Wykorzystane ruchy Partner Obraz
Dokuczliwa Vespiquen & Niekontrolowany Mothim I Ostry Liść brak Tru Mach One Razor Leaf.png
Opis: Dia-Mach-Jeden-i-Jedyny Ostry Liść: Aby zapewnić maksymalną prędkość, Diamond nakazuje Tru, aby wystrzelił tylko jeden liść z wielokrotnie większą prędkością, z jaką normalny Ostry Liść byłby w stanie podróżować. Ponieważ dociera do celu niemal natychmiast, Diamond nie może dokończyć rozkazu ataku, zanim atak trafi.

Ciekawostki

Powiązane artykuły

Jeśli poszukujesz więcej informacji na temat gatunków tych Pokémonów, zerknij na artykuły "Turtwig", "Grotle" i "Torterra".