FANDOM

Trovitopolis to duże miasto portowe na zachodnim wybrzeżu Południowej Wyspy Mandarynek.

Raz dziennie z Trovitopolis wypływa prom na wyspę Trovita. Według lokalnej sierżant Jenny rejs trwa zaledwie kilka minut.

Historia

Po podróży przez pustynię na Południowej Wyspie Mandarynek, Ash, Misty i Tracey dotarli do ​​zachodniej części wyspy, gdzie obrali drogę do Trovitopolis, skąd zamierzali popłynąć promem na wyspę Trovita. Zanim jednak dotarli do miasta, wpadli do dołu wykopanego przez Zespół R. Trafili do kanalizacji Trovitopolis, gdzie stanęli twarzą w twarz z tajemniczym stworzeniem, którym później okazał się Bulbasaur, porzucony dawno temu przez swojego właściciela, burmistrza Trovitopolis (burmistrz porzucił go, bo ten nie ewoluował).

Miejsca

Centrum Pokémonów

Centrum Pokémonów w Trovitopolis jest sferycznym budynkiem zbudowanym pomiędzy dwoma blokami mieszkalnymi. Podobnie jak w większości centrów Pokémonów, znajduje się tu system komunikacyjny, za pomocą którego można komunikować się z innymi ludźmi w innych regionach i na innych wyspach.

Ratusz

Ratusz, w którym działa burmistrz Trovitopolis, jest wielkim budynkiem zbudowanym w stylu starorzymskim. Przed ratuszem znajduje się posąg burmistrza, który został zniszczony po tym, jak mieszkańcy dowiedzieli się o tym, że porzucił swojego Bulbasaura jako dziecko.

Kompleks kanalizacyjny

Pod Trovitopolis mieści się duży kompleks kanalizacyjny z labiryntem tuneli. Po tym, jak burmistrz Trovitopolis jako dziecko porzucił swojego Bulbasaura, Pokémon trafił w to miejsce i spędził w nim wiele lat. Ash, Misty i Tracey uznali go za tajemniczego potwora, gdy po raz pierwszy zwiedzali kanalizację miejską, lecz później odkryli jego prawdziwą tożsamość i byli w szoku, gdy się dowiedzieli, w jakich okolicznościach Bulbasaur znalazł się w kanałach.

Komisariat

Komisariat policyjny przypomina duży budynek mieszkalny z czapką policjanta na dachu. W jednym skrzydle budynku mieści się niewielkie więzienie.

Zobacz też