Pokémon Wiki
Advertisement

Siebold (jap. ズミ Zumi) jest Trenerem typu Wodnego i członkiem Elitarnej Czwórki Kalos.

W rdzennej serii

Pokémony

Pokémon X i Y

Liga Pokémon
Pałac Walk
Pałac Walk - Niebieskie Pismo Wyzwania
Pałac Walk - Pismo Wyzwania
Pałac Walk - Czerwone Pismo Wyzwania
Pałac Walk - Czarne Pismo Wyzwania

Grafika

Siebold anime artwork.png
Oficjalna grafika z
Pokémon Seria: XY

Sprite'y

VSSiebold.png XY Siebold Icon.png
Portret VS z
X i Y
Ikona na PSS z
X i Y

Cytaty

Główny artykuł: Siebold/Cytaty

W anime

W głównej serii

Siebold w anime

Siebold jest członkiem Elitarnej Czwórki Kalos, a także prowadzi luksusową restaurację, w której jest szefem kuchni.

Pojawił się w Specjalna Mega Ewolucja, część I. Alain złożył wizytę w restauracji Siebolda, mając nadzieję na walkę z nim. Siebold wkrótce zauważył jego Mega Pierścień i natychmiast eskortował Alaina na swoje prywatne pole bitwy na walkę. Alain natychmiast Mega Ewoluował swojego Charizarda, podczas gdy Siebold zachował swoją własną Mega Ewolucję na trochę później. Okazało się, że jego Blastoise jest bardzo dobrze wyszkolony, będąc w stanie wytrzymać atak Mega Charizarda X Alaina, nawet jeśli sam nie przeszedł Mega Ewolucji. Na prośbę Alaina, następnie Mega Ewoluował swojego Blastoise'a w Mega Blastoise'a. Mimo że Charizard ciężko walczył, w końcu nie był w stanie pokonać Mega Ewolucji Blastoise będącą na poziomie Elitarnej Czwórki, który pokonał go super efektywnym, wzmocnionym Mega Wyrzutnią Smoczym Pulsem. Jednak Siebold był pod wrażeniem wykonania bojowego Alaina, zwłaszcza w obliczu niedogodności typu.

W głównej serii pojawił się podczas retrospekcji w Marzenia, które zagrażają światu!.

Osobowość i cechy charakteru

Siebold jest odważny i dystyngowany. Rzadko przyjmuje prośby o bitwę, ale zrobi specjalne udogodnienia dla szczególnie silnych Trenerów, takich jak Alain. Czekał na swój czas w bitwie, zanim uwolnił swoją pełną moc przeciwko Charizardowi Alaina.

Pokémony

Ta lista dotyczy znanych Pokémonów Siebolda w anime:

Blastoise ↔ Mega Blastoise
Blastoise Siebolda

Mega Blastoise Siebolda
Blastoise jest jedynym znanym Pokémonem Siebolda. Użył go do walki z Alainem i jego Mega Charizardem X. Podczas walki Blastoise pokazał, że jest bardzo potężny, pokonując Charizarda bez większych problemów, chociaż Charizard mimo to stoczył dobrą walkę.

W głównej serii pojawił się w retrospekcji w Marzenia, które zagrażają światu! .

Znane ruchy Blastoise'a to Pompa Wodna, Atak Głową, Smoczy Puls i Wzmacniający Cios, a jego Zdolnością jako Mega Blstoise'a jest Mega Wyrzutnia.

Debiut Specjalna Mega Ewolucja, część I

Aktorzy głosowi

Język Aktor głosowy
Japoński 吉野裕行 Hiroyuki Yoshino
Angielski Eli James
Polski N/A

W GOTCHA!

Siebold na krótko pojawił się w GOTCHA!.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Siebold w Pokémon Adventures

Pokémony

Ciekawostki

Liga Kalos
VSMalva.png
Elitarna Czwórka
Malva
VSSiebold.png
Elitarna Czwórka
Siebold
VSWikstrom.png
Elitarna Czwórka
Wikstrom
VSDrasna.png
Elitarna Czwórka
Drasna
VSDiantha.png
Czempionka
Diantha
Advertisement