Pokémon Wiki
Advertisement

Burza Piaskowa (jap: すなあらし Burza Piaskowa) to niezadający obrażenia ruch typu Kamiennego, wprowadzony w Generacji II. Jest w TM37 od Generacji II do Pokémon Ultra Sun i Ultra Moon oraz Pokémon Brilliant Diamond i Shining Pearl, a także w TM32 w Pokémon Sword i Shield.

Efekt

Generacja II

Generacja III

Od Generacji IV

Cel

Cel
Przeciwnik        Przeciwnik        Przeciwnik
                 
Użytkownik        Partner        Partner
Ruch dotyka wszystkich Pokémonów na polu bitwy.

Opis

Gry Opis
GSC Zadaje obrażenia co turę.
RSEColo.XD Powoduje burzę piaskową, która szaleje przez kilka tur.*
Powoduje burzę piaskową, która uderza w wroga przez kilka tur.RSE*
Powoduje burzę piaskową, która uderza w cel przez kilka tur.ColoXD*
FRLG 5-turowa burza piaskowa, która rani wszystkie typy z wyjątkiem KAMIENNYCH, ZIEMNYCH i STALOWYCH.
DPPtHGSS Pięcioturowa burza piaskowa jest przyzywana, aby zranić wszystkie uczestniczące typy z wyjątkiem Kamiennych, Ziemnych i Stalowych.*
Pięcioturowa burza piaskowa jest przyzywana, aby zranić wszystkich uczestników z wyjątkiem typów Kamiennych, Ziemnych i Stalowych.*
PBR Pięcioturowa burza piaskowa jest przyzywana, aby zranić wszystkie uczestniczące typy z wyjątkiem Kamiennych, Ziemnych i Stalowych.
BWB2W2
XYORAS
Pięcioturowa burza piaskowa jest przyzywana, aby zranić wszystkich uczestników z wyjątkiem typów Kamiennych, Ziemnych i Stalowych.
SMUSUM Pięcioturowa burza piaskowa jest przyzywana, aby zranić wszystkich uczestników z wyjątkiem typów Kamiennych, Ziemnych i Stalowych. Podnosi statystykę Spec. Obr. typów Kamiennych.
SwSh Pięcioturowa burza piaskowa jest przyzywana, aby zranić wszystkich uczestników, z wyjątkiem typu Kamiennego, Ziemnego i Stalowego. Podnosi statystykę Spec. Obr. typów Kamiennych.

Lista Pokémonów z tym atakiem

Poprzez poziom

Poprzez TM

Specjalny ruch

Generacja III

# Pokémon Typ(y) Grupy Hodowli Otrzymany z
051 Dugtrio Dugtrio
ziemny Lądowe Oczyszczony Cienisty PokémonXD
Pokémony zapisane grubą czcionką otrzymują STAB od tego.
Kursywa zaznacza Pokémony, których ewolucja lub alternatywna forma uzyskuje STAB z tego ruchu.

W anime

  • W Pokémon Ranger i Porwany Riolu! (Część 2), mężczyzna pracujący jako pomocnik Klienta J nakazał swojemu Rhyhornowi użyć Burzy Piaskowej. Jednakże, nie mógł wykonać ataku, ponieważ został zaatakowany przez Bąblopromień Piplupa Dawn.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Ciekawostki

W innych językach

Język Tytuł
Francuski Tempête de Sable*
Tempêtesable*
Włoski Terrempesta
Niemiecki Sandsturm
Polski
(w dubbingu)
Burza Piaskowa

Advertisement