Pokémon Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o kobiety, która daje graczowi Pokémona startera w Unovie. Jeśli poszukujesz ojca tej postaci, sprawdź artykuł Cedric Juniper.

Profesor Aurea Juniper (jap. アララギ博士 Dr. Araragi) jest regionalnym Pokémonowym Professor z Miasteczka Nuvema w regionie Unova. Specjalizuje się w pochodzeniu Pokémonów.

W grach

Profesor Juniper debiutuje w Pokémon Black i White, gdzie, tak jak inni profesorowie, daje graczowi Pokédex w swoim laboratorium; jednakże zostawia w domu gracza prezent zawierający startery Pokémon dla gracza, Bianci, i Cherena.

Demonstruje również graczowi, jak złapać swojego pierwszego Pokémona, dla przykładu Patrat poziomu 2, przy pomocy swojego Minccino poziomu 7.

Pokémony

Pokémon Black i White

BW Juniper Back.png
Profesor Juniper
Trasa 1
Black i White
Nagroda:
N/A
Ballfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Minccino.png Minccino Poz.7
Typ:
Normalny Nieznany
Zdolność:

Słodki Urok

Przedmiot:

Noimage.png Brak Noimage.png

Uderzenie Normalny Fizyczny
Warczenie Normalny Statusowy
---
---

Przekazywane nowym Trenerom

Te Pokémony są dostarczone do domu gracza na początku Black i White. Kiedy gracz dokonał swojego wyboru, Bianca wybierze Pokémona, który nie ma przewagi typu nad starterem gracza, podczas gdy Cheren bierze pozostałego towarzysza.

Snivy.png Snivy/ Poz.5
Typ:
Trawa Nieznany
Zdolność:

Zarastanie

Przedmiot:

Noimage.png Brak Noimage.png

Pchnięcie Normalny Fizyczny
Łypanie Normalny Statusowy
---
---
Tepig.png Tepig/ Poz.5
Typ:
Ogień Nieznany
Zdolność:

Pożar

Przedmiot:

Noimage.png Brak Noimage.png

Pchnięcie Normalny Fizyczny
Merdanie Ogonem Normalny Statusowy
---
---
Oshawott.png Oshawott/ Poz.5
Typ:
Woda Nieznany
Zdolność:

Strumień

Przedmiot:

Noimage.png Brak Noimage.png

Pchnięcie Normalny Fizyczny
Merdanie Ogonem Normalny Statusowy
---
---
Złapane podczas nauki łapania
Patrat.png Patrat/ Poz.2
Typ:
Normalny Nieznany
Zdolność:

Ucieczka lub Bystre Oko

Przedmiot:

Noimage.png Brak Noimage.png

Łypanie Normal Statusowy
---
---
---

Pokémon Black 2 i White 2

Cinccino.png
Cinccino
Watchog.png
Watchog

Cytaty

Główny artykuł: Profesor Juniper/Cytaty

Grafika

JuniperBW.png
Oficjalna grafika z
Pokémon Seria: Czerń i Biel

Sprite'y

Juniper BW Intro.png Juniper OD.png BW Juniper Back.png Juniper Xtransceiver.png Juniper Xtransceiver 2.png
Sprite z czołówki w
Generacji V
Sprite overworld z
Generacji V
Tylny sprite z
Black i White
Sprite Xtransceivera z
Black i White
Sprite Xtransceivera z
Black 2 i White 2

W anime

W głównej serii

Profesor Juniper w anime

W anime Profesor Juniper zadebiutowała w W cieniu Zekroma! jako stara przyjaciółka Profesora Oaka. Podwiozła Asha, Delię i Oaka swoim SUV'em do laboratorium, aby zbadać Pikachu Asha, który był chory. Później pokazała Ashowi Pokémony startery Unovy, i dała Tripowi jego pierwszego Pokémona, Snivy'ego.

Ash później wrócił do laboratorium Profesor Juniper, uświadomiwszy sobie że Pikachu stracił swoją elektryczność przez Zekroma. Później ponownie nad Nuvemą pojawiła się burza, ale tym razem przekazała z powrotem Pikachu jego elektryczne moce, a następnego dnia Ash opuścił laboratorium Juniper, aby rozpocząć nową podróż.

W Sandile w natarciu! Juniper posłała Ashowi Poké Ball należący do Oshawotta, który ponoć miał pójść z nowym Trenerem, ale powędrował za Ashem. W Minccino—Czyścioszek! okazało się, że wysłała Biancę, aby dostarczyć Ashowi jego kasetkę na Odznaki. Potem porozmawiała z Ashem przez Xtransceiver Bianci.

Ash wysłał do niej swoją Pidove w Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie!, aby zrobić miejsce dla swojego nowo złapanego Sewaddle'a. Zamienił je z powrotem w Zaginiony świat Gothitelle!.

W Inwazja Venipede'ów! Profesor Juniper i jej asystenci laboratoryjni monitorowali nagłe przejście roju Venipede'ów do Miasta Castelia i szybko wydedukowali, że problem jest powiązany ze silnymi falami energii pochodzącymi z Pustynnego Kurortu. Poleciała do Castelii i spotkała się z Ashem i jego przyjaciółmi, aby zbadać nietypową aktywność wywołaną przez Zespół R. Miała się pojawić w dwóch niewyemitowanych i niekanonicznych ostatnich odcinkach misji Zespołu R dotyczącej Meteonitu.

W Archeops we współczesnym świecie! Fennel pomogła Juniper wskrzesić Archena z Skamieliny Pióropusza. Archen później ewoluowała w Archeops i odleciała z przelatującym stadkiem Archeopsów. Chociaż spotkanie było krótkie, Juniper była w stanie udokumentować dane dotyczące odgłosu i zachowania linii ewolucyjnej Archena.

W Kryzys w Jaskini Elektrokamieni!, grupa napotkała Profesor Juniper, gdy ona i jej zespół prowadzili badania nad elektrycznymi kamieniami z Jaskini Elektrokamieni. Juniper spotkała się również z Biancą w związku z planowaną wymianą w Emocjonująca wymienna ewolucja!. Juniper wymieniła swojego Karrablasta za Shelmeta Bianci, dzięki czemu oboje ewoluowali w Jaskini Elektrokamieni. Aby pomóc Biance współpracować z jej nowym Escavalierem , Profesor Juniper zasugerowała, by przeprowadzili Dwuwalkę z Ashem i Cilanem, którzy użyli kolejno Boldore'a i Crustle'a. Chociaż Accelgor Profesor Juniper i Escavalier Bianci nauczyli się współpracować i ostatecznie pokonali Boldore'a, obaj zostali pokonani przez Skałołamacz Crustle'a. Juniper była zaskoczona spotkaniem swojego ojca Cedrica, który ujawnił, że odnalazł Ruiny Bohatera. Grupa Asha wyruszyła z Cedricem w Badacze Ruin Bohatera!, podczas gdy Profesor Juniper pozostała, aby kontynuować badania Jaskini Elektrokamieni.

W Nowe miejsca... znajome twarze! Juniper ponownie spotkała się z Ashem i jego przyjaciółmi, kiedy wrócili do Miasteczka Nuvema po Konferencji Vertress. Sprezentowała również początkującej Trenerce, Nanette, trzy Pokémony startery. Po chwili namysłu Nanette wybrała Tepiga jako swojego pierwszego Pokémona. Juniper otrzymała również telefon od ojca, który ujawnił, że odkryto Białe Ruiny. Chociaż Juniper nie mogła dołączyć do swojego ojca, zasugerowała grupie Asha, aby po drodze do Białych Ruin odwiedzili nową Salę Aspertii.

W Żegnaj, Unovo! Witajcie nowe przygody! Juniper powiedziała Ashowi i jego przyjaciołom o statku, który miał płynąć przez Wyspy Decolore do Kanto, po tym, jak wyrazili chęć wspólnej podróży do Kanto. Kupiła bilety na nich na pokład statku, ale przebrany James celowo wpadł na nią, by zamienić bilety na fałszywki, aby zwabić Asha i jego przyjaciół w kolejną pułapkę Zespołu R. Życzyła grupie szczęścia przed powrotem do swojego laboratorium. Zaplanowała również przeniesienie Pokémonów Asha z Unovy ze swojego laboratorium do laboratorium Profesora Oaka.

Juniper pojawiła się na krótko w napisach końcowych Genesect i Objawiona Legenda!.

Osobowość i cechy charakteru

Profesor Juniper jest miła i dojrzała. Chętnie oferuje swoją pomoc, nawet dwukrotnie zapewniając grupie Asha bilety na statek kolejno w Nowe miejsca... znajome twarze! i Żegnaj, Unovo! Witajcie nowe przygody!. Szczególnie interesuje się pochodzeniem Pokémonów. Juniper jest często zajęta wieloma projektami w danym momencie, z których wszystkie wymagają rozległych prac w terenie i analizy danych w laboratorium.

Pokémony

Ta lista dotyczy znanych Pokémonów Profesor Juniper w anime:

Przy sobie
Shelmet → Accelgor
Shelmet Profesor Juniper

Accelgor Profesor Juniper
Profesor Juniper uzyskała Accelgora jako Shelmeta, kiedy Bianca wymieniła go za jej Karrablasta w Emocjonująca wymienna ewolucja!, aby dokonać ewolucji. Uczestniczył z dawnym Karrablastem Juniper, obecnie Escavalierem w Dwuwalce przeciwko Boldore'owi i Crustle'owi, i w przeciwieństwie do Escavaliera Bianci, Accelgor był posłuszny Juniper.

Kiedy Escavalier, gdy został ochroniony Zastępcą Accelgora, zaczął się słuchać Bianci podczas walki, dwa typy Robacze pokonały Boldore'a połączonymi atakami Hiper Promienia, ale Accelgor potem został pokonany jednym ciosem wzmocnionego przez Rozbicie Skorupy Skałołamacza Crustle'a, a chwilę później Escavaliera spotkał ten sam los.

Znane ruchy Accelgora to Kwas, Kula Energii, Ochrona, Zastępca, Szybki Atak, Uzdrowienie i Hiper Promień.

Debiut Nadchodzi Elesa, elektryzująca Liderka Sali!

Wymienione
Karrablast
Karrablast Profesor Juniper
Karrablast został wspomniany po raz pierwszy w Kryzys w Jaskini Elektrokamieni! przez Biancę, kiedy oznajmiła że zamierza wymienić swojego Shelmeta za Karrablasta, aby mogli ewoluować. Po walce w Emocjonująca wymienna ewolucja!, która miała pokazać umiejętności Pokémonów, doszło do wymiany.

Znane ruchy Karrablasta, gdy należał jeszcze do Profesor Juniper, to Dziobanie i Usunięcie.

Debiut Emocjonująca wymienna ewolucja!

Daje nowym Trenerom
Juniper Snivy.png
Snivy
Juniper Tepig.png
Tepig
Juniper Oshawott.png
Oshawott
Przekazane Trenerom
Trip Snivy.png
Snivy Tripa
Ash Oshawott.png
Oshawott Asha
Bianca Pignite.png
Pignite Bianci
Nanette Tepig.png
Tepig Nanette
Dawniej wychowywane
Archen → Archeops
Archeops Profesor Juniper

Archeops Profesor Juniper
Profesor Juniper, współpracując z Fennel w celu wykorzystania Mgły Snu Musharny i Skamieliny Pióropusza otrzymanej od Lenory, była w stanie wskrzesić Archena w laboratorium położonym między Miastem Castelia a Kolonią Nimbasa. Archen szybko okazała się wybredna i odmówiła jedzenia współczesnej karmy dla Pokémonów. Później Archen była w stanie zaprzyjaźnić się z Ashem i jego Tranquill, kiedy to uczyli Archen jak się lata.

Niektóre starożytne nasiona był przyczepiona do Archen, kiedy została wskrzeszona i nieświadomie zasiane w laboratorium. Wraz z jej krzykami nasiona rosły i rosły, aż winorośl uczyniła laboratorium całkowicie niedostępnym. Następnie winorośl zaczęła kwitnąć owocami, a Archen szybko podbiegła i poczęstowała się swoim pierwszym posiłkiem od czasu ożywienia. Następnie ewoluowała w Archeopsa i w efekcie ewolucji zyskała umiejętność latania. Jednak Zespół R próbował pojmać Archeops i, w wyniku ataku, zniszczyli utworzony przez niej habitat. Na szczęście stado Archeopsów usłyszało jej wezwanie i przybyło, by zabrać ją ze sobą. Po pożegnaniu z nowymi przyjaciółmi Archeops odleciała, by zamieszkać z własnym gatunkiem.

Jedyne znane ruchy Archeops to Smoczy Oddech i Dziobanie.

Debiut Archeops we współczesnym świecie!

Dawniej mieszkające w jej laboratorium
Ash Unfezant.png
Pidove → Tranquill → Unfezant
Ash Leavanny.png
Sewaddle → Swadloon → Leavanny
Ash Palpitoad.png
Palpitoad
Ash Boldore.png
Roggenrola → Boldore
Ash Pignite.png
Tepig → Pignite
Ash Snivy.png
Snivy
Ash Oshawott.png
Oshawott
Ash Krookodile.png
Krokorok → Krookodile
Ash Scraggy.png
Scraggy

Aktorzy głosowi

Język Aktor głosowy
Japoński 進藤尚美 Naomi Shindō
Angielski Khristine Hvam
Polski Klementyna Umer
Julia Kołakowska (BW050)

W GOTCHA!

Profesor Juniper na krótko pojawiła się w GOTCHA!.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Profesor Juniper w Pokémon Adventures

Historia

Rozdział Black & White
Rozdział Black 2 & White 2

Pokémony

Przekazane nowym Trenerom

Ciekawostki

Postacie niezależne w grach rdzennej serii
Unova Profesor JuniperMama (BW)Mama (B2W2)CherenBiancaOjciec BianciHughCedric JuniperFennelAmanita
CilanChiliCressLenoraHawesLoblollyCharlesIrisDraydenAlderBengaCurtisYancyBrycenSabrinaTata Roxie
HilbertHildaNateRosaIngoEmmetCynthiaMorimotoNishinoLookerNColressGhetsisPrezes Fanklubu Pokémonów
Zespół PlazmaClydeLiderzy SalElitarna CzwórkaUczestnicy PWTKrytyk ImionPara z Centrum Opieki DziennejSędziaSprzedawca Magikarpi

Advertisement