Pokémon Wiki
Advertisement
Pokémon Wiki

Budowa Potęgi (jap: スワームチェンジ Zmiana Roju, ang. Power Construct) to Zdolność wprowadzona w Generacji VII. Jest to jedna z osobistych Zdolności Zygarde'a.

Tekst

Gry Opis
Generacja VII Kiedy jego HP staje się równe połowy lub mniej, inne Komórki zbierają się, by mu asystować. Potem Pokémon zmienia swoją formę na Kompletną Formę.
Generacja VIII Kiedy jego HP staje się równe połowy lub mniej, inne Komórki zbierają się, by mu asystować. Potem Pokémon zmienia swoją formę na Kompletną Formę.

Efekt

W walce

Poza walką

Zygarde ze Zdolnością Budowy Potęgi nie może zostać rozdzielony z powrotem na Komórki i Rdzenie; jednakże, Kostka Zygarde może być użyta do przemiany Zygarde'a z tą Zdolnością pomiędzy jej Formą 10% a Formą 50%.

Tylko w Generacji VIII Kostka Zygarde może być użyta, aby przełączyć Zdolność Zygarde'a między Budową Potęgi a Złamaniem Aury; w pozostałych grach Zygarde nie może przełączać się między Zdolnościami przy użyciu Kapsuły Zdolności.

Pokémony z tą Zdolnością

# Pokémon Typ(y) Pierwsza Zdolność Druga Zdolność Ukryta Zdolność
718T Zygarde Zygarde
Forma 10%
smoczyziemny Złamanie Aury Budowa Potęgi Brak
718 Zygarde Zygarde
Forma 50%
718C Zygarde Zygarde
Kompletna Forma
smoczyziemny Budowa Potęgi Brak Brak
Proszę zauważyć, że to jest w 100% przynależne do gier Generacji VIII.
  • Dla gier Generacji III, ignoruj Zdolności wprowadzone w Generacji IV i dalej oraz Ukryte Zdolności.
  • Dla gier Generacji IV, ignoruj Ukryte Zdolności.
  • Dla gier Generacji V, ignoruj Zdolności wprowadzone Generacji VI i dalej.
  • Dla gier Generacji VI, ignoruj Zdolności wprowadzone w Generacji VII i dalej.
  • Dla gier Generacji VII, ignoruj Zdolności wprowadzone w Generacji VIII i dalej.

Zobacz też

Advertisement