FANDOM

Porygon2 (jap: ポリゴン2 Porygon2) jest Pokémonem typu Normalnego, wprowadzonym w Generacji I.

Ewoluuje z Porygona podczas wymiany, trzymając Aktualizację i ewoluuje w Porygon-Z podczas wymiany, trzymając Podejrzany Dysk.

Biologia

Porygon2 to zaokrąglony, różowy, cyfrowy Pokémon, który wykazuje podobieństwa do pijącego ptaka. Ma stosunkowo płaski dziób i duże, okrągłe oczy. Jego nogi są prostymi owalnymi naroślami wzdłuż boków, a ogon rozszerza się w kierunku środka. Jego dziób, nogi, ogon i spód są niebieskie.

Ewolucja Porygon2 z Porygona była wynikiem jego aktualizacji z najnowocześniejszej dostępnej technologii. Został zmodernizowany do pracy w kosmosie ze względu na dewolację planet, chociaż jego niezdolność do latania ogranicza tę zdolność. Jest sztucznie inteligentny i jest w stanie samodzielnie uczyć się nowych zachowań, w tym informacji, których nie musi znać. Potrafi również mówić w obcym języku, który może zrozumieć tylko inny Porygon2. W rezultacie czasami będzie wykonywał ruchy lub zdolności, których nie ma w jego programowaniu. Zwykle występuje w komputerach lub w laboratoriach i innych budynkach, pracując z ludźmi. Może przetrwać w próżni kosmicznej, chociaż nie może się dobrze poruszać w stanie nieważkości. Porygon2 i jego rodzina ewolucyjna, Porygon i Porygon-Z to jedyne znane Pokémony, które uczą się Konwersji oraz Konwersji 2.

W anime

Ze względu na to, że jedyny odcinek w którym występowała jego pre-ewolucja został zbanowany przez migające światła wywołujące epilepsję, Porygon2 nigdy nie pojawił się w anime.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Dane w grach

Wpisy w Pokédexie

Gra Wpis z Pokédexa
Ten Pokémon był niedostępny przed Generacją II.
Gold Ta ulepszona wersja Porygona jest przeznaczona do eksploracji kosmosu. Ale nie może latać.
Silver Dalsze badania zwiększyły jego możliwości. Czasami może wykazywać ruchy, które nie zostały zaprogramowane.
Crystal Ten sztuczny Pokémon wyewoluował z najnowszej technologii. Może mieć niezaprogramowane reakcje.
Ruby Porygon2 został stworzony przez ludzi wykorzystujących moc nauki. Ten Pokémon stworzony przez człowieka został wyposażony w sztuczną inteligencję, która umożliwia mu samodzielne uczenie się nowych gestów i emocji.
Sapphire
Emerald Został stworzony przez ludzi wykorzystujących moc nauki. Otrzymał sztuczną inteligencję, dzięki której może samodzielnie uczyć się nowych gestów i emocji.
FireRed Dalsze badania zwiększyły jego możliwości. Czasami może wykazywać ruchy, które nie zostały zaprogramowane.
LeafGreen Ta ulepszona wersja Porygona jest przeznaczona do eksploracji kosmosu. Jednakże nie może nawet latać.
Diamond Po zainstalowaniu oprogramowania do planetarnego rozwoju, stał się on zdolny do pracy w kosmosie.
Pearl
Platinum Został zaktualizowany, aby umożliwić eksplorację innych planet. Jednak nie udało mu się tego sprawdzić.
HeartGold Ta ulepszona wersja Porygona jest przeznaczona do eksploracji kosmosu. Ale nie może latać.
SoulSilver Dalsze badania zwiększyły jego możliwości. Czasami może wykazywać ruchy, które nie zostały zaprogramowane.
Black Został zaktualizowany, aby umożliwić eksplorację innych planet. Jednak nie udało mu się tego sprawdzić.
White
Black 2 Został zaktualizowany, aby umożliwić eksplorację innych planet. Jednak nie udało mu się tego sprawdzić.
White 2
X Dalsze badania zwiększyły jego możliwości. Czasami może wykazywać ruchy, które nie zostały zaprogramowane.
Y Po zainstalowaniu oprogramowania do planetarnego rozwoju, stał się on zdolny do pracy w kosmosie.
Omega Ruby Porygon2 został stworzony przez ludzi wykorzystujących moc nauki. Ten Pokémon stworzony przez człowieka został wyposażony w sztuczną inteligencję, która umożliwia mu samodzielne uczenie się nowych gestów i emocji.
Alpha Sapphire
Sun Na potrzeby rozwoju planetarnego, Porygon został zaktualizowany o najnowocześniejszą dostępną technologię.
Moon Porygon został zaktualizowany do nowej wersji w gotowości do rozwoju planet. Ale to marzenie nie zostało jeszcze zrealizowane.
Ultra Sun Została w nim zainstalowana AI. Uczy się różnych rzeczy samodzielnie, ale nawet pamięta rzeczy, których nie musi wiedzieć.
Ultra Moon Chociaż nie zginie w próżni kosmicznej, nie może poruszać się zbyt dobrze w zerowej grawitacji.
Sword To jest Porygon, który został zaktualizowany specjalnymi danymi. Porygon2 rozwija się samodzielnie, ucząc się wielu różnych tematów.
Shield Po wdrożeniu sztucznej inteligencji w Porygon2, Pokémon zaczął używać dziwnego języka, który rozumieją tylko inne Porygon2.

Lokalizacje w grze

Gra Lokalizacja
Gold Ewoluowanie Porygona
Silver
Crystal Ewoluowanie Porygona
Ruby Wymiana
Sapphire
Emerald Wymiana
FireRed Ewoluowanie Porygona
LeafGreen
Colosseum Wymiana
XD Wymiana
Diamond Ewoluowanie Porygona
Pearl
Platinum Ewoluowanie Porygona
HeartGold Ewoluowanie Porygona
SoulSilver
Pal Park Ląd
Black Wymiana
White Ewoluowanie Porygona
Black 2 Wymiana
White 2
X Wymiana
Y
Omega Ruby Ewoluowanie Porygona
Alpha Sapphire
Sun Ewoluowanie Porygona
Moon
Ultra Sun Ewoluowanie Porygona
Ultra Moon
Let's Go Eevee
Sword WymianaWersja 1.2.0+
Shield
Edycja Rozszerzona Ewoluowanie Porygona

W pobocznych grach

Gra Lokalizacja
MD Red Ewoluowanie Porygona
Kod Listu Cudów
MD Blue Pogrzebana Relikwia (10F-18F), Jaskinia Życzenia (79F-84F), Radosna Wieża (80F-84F)
MD Time Ewoluowanie Porygona
MD Darkness}
MD Sky Ewoluowanie Porygona
MD Stormy Ewoluowanie Porygona odblokowanego z Listu Cudów
MD Light
Ranger: GS Wieża Bezprzewodowa

Porygon2 nie pojawi się w dziczy w Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team dopóki misja ratownicza dotycząca go nie zostanie ukończona, używając poniższego kodu z Listu Cudów:

F ? 5 N - Q F ? ? + 6 !
? H ? ? F ? 6 R 6 9 ? W
Cel zlecenia: Uratować Porygon2 na 2 poziomie Malutkiego Lasu.

Statystyki

Podstawowe Statystyki

Statystyki Zasięg
Na Poz. 50 Na Poz. 100
85
145 - 192 280 - 374
A:
80
76 - 145 148 - 284
O:
90
85 - 156 166 - 306
105
99 - 172 193 - 339
95
90 - 161 175 - 317
S:
60
58 - 123 112 - 240
Suma:
515
Inne Pokémony z tą sumą

Statystyki Pokéathlonu

Szybkość
3/4 ★★★
Moc
3/4 ★★★
Talent
4/4 ★★★★
Upór
3/4 ★★★
Skoczność
3/4 ★★★
Suma
16/20 ★★★

Efektywność typów

normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy
duchowy
stalowy
ognisty
wodny
trawiasty
elektryczny
psychiczny
lodowy
smoczy
mroczny
baśniowy
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy
duchowy
stalowy
ognisty
wodny
trawiasty
elektryczny
psychiczny
lodowy
smoczy
mroczny
baśniowy
normalny
walczący
lodowy
trujący
ziemny
kamienny
robaczy
duchowy
stalowy
ognisty
wodny
trawiasty
elektryczny
psychiczny
lodowy
smoczy
mroczny
baśniowy
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy
duchowy
stalowy
ognisty
wodny
trawiasty
elektryczny
psychiczny
lodowy
smoczy
mroczny
baśniowy
Notki:

Lista ruchów

Główny artykuł: Porygon2/Lista ruchów w poprzednich generacjach

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczanie

Specjalne ruchy

Ewolucja

Porygon
Niewyewoluowany
Porygon
normalny
Link Trade icon SwSh + Bag Up-Grade Sprite
Wymiana
trzymając Aktualizację
Porygon2
Pierwsza ewolucja
Porygon2
normalny
Link Trade icon SwSh + Bag Dubious Disc Sprite
Wymiana
trzymając Podejrzany Dysk

Porygon-Z
Druga ewolucja
Porygon-Z
normalny

Sprite'y

Ciekawostki

  • Porygon2 jest jedynym Pokémonem z cyfrą w swojej nazwie.
    • W grach Generacji II niemożliwe jest nazwać nazwanego Porygon2 imieniem jego gatunku, jako że znak '2' nie jest dostępny jako znak używany do przezwisk.
  • Porygon2 jest jedynym nie-w-pełni wyewoluowanym Pokémonem, który:
    • Ewoluuje poprzez wymianę.
    • Został wprowadzony po generacji, w której wprowadzono jego pre-ewolucyjną formę.

Pochodzenie

Podobnie jak Porygon, jest oparty na ptaku (prawdopodobnie na żurawiu origami) wykonanym przy użyciu bardziej zaawansowanego oprogramowania do grafiki komputerowej 3D, niż pierwszy Porygon. Głowa wygląda jak ta u kaczki. Przypomina również pijącego ptaka, zwłaszcza w grach 3D, gdzie wykonuje taki sam ruch jak tamten. Zmiana formy w wyniku ewolucji z Porygona do Porygon2 reprezentuje koncepcję podziału w grafice komputerowej 3D.

Etymologia

Porygon2 jest kombinacją polygon i 2, a Porygon jest przekręceniem słowa polygon. 2 może być odniesieniem do wersjonowania oprogramowania, jako że jest to druga "wersja stabilna"—ulepszona wersja—Porygona.

Powiązane artykuły

232MS #232: Donphan
Pokémony
#234: Stantler 234MS