FANDOM

Partner Pokémon SoA

Pokémonowy Partner w Pokémon Ranger: Cienie Almii

Pokémonowy Partner (jap: パートナーのポケモン lub パートナーポケモン Partner Pokémon) są jedynymi Pokémonami, które mogą zawsze towarzyszyć Pokémon Rangerowi i nie opuszczać go po wykonaniu Poké Asysty, jak to robią inne Pokémony. W sumie istnieje ponad 20 Pokémonowych Partnerów w trzech grach Pokémon Ranger.

W seriach Ranger

Pokémon Ranger

W tej grze jest tylko dwóch Pokémonowych Partnerów; są to Plusle i Minun. Tego, którego gracz otrzyma, zależy od wybranej płci; chłopak otrzymuje Minuna, a dziewczyna dostaje Plusle'a.

Dziewczyna Chłopak
Plusle Minun
elektryczny
311msra Plusle 312msra Minun

Ranger: Cienie Almii

Liczba możliwych Pokémonowych Partnerów znacznie wzrosła, teraz do 17, po jednym na każdy typ, więc gracz może mieć dostęp do Pokémonowego Partnera z każdym typem do Poké Asysty. Gracz napotyka swojego pierwszego partnera na Plaży Nabiki, może to być Pachirisu, Starly albo Munchlax. Dwoje niewybranych można zdobyć później w grze. Co więcej, podczas fabuły gry, gracz może uzyskać różnych Pokémonowych Partnerów poprzez ukończenie pewnych śledztw, które mają związek z Pokémonami. Jednakże, Kricketot, Croagunk i Mime Jr. dołączają do ekipy gracz podczas głównej fabuły. Gracz może wziąć ze sobą tylko jednego partnera naraz. Reszta musi pozostać na Farmie Partnera.

Partnerzy-startery

Pachirisu Starly Munchlax
elektryczny latający normalny
417mssoa Pachirisu 396mssoa Starly 446mssoa Munchlax

Dodatkowi partnerzy

Turtwig Chimchar Piplup Kricketot Cranidos Shieldon Mime Jr.
trawiasty ognisty wodny robaczy kamienny stalowy psychiczny
387mssoa Turtwig 390mssoa Chimchar 393mssoa Piplup 401mssoa Kricketot 408mssoa Cranidos 410mssoa Shieldon 439mssoa Mime Jr.
Gible Hippopotas Croagunk Snover Machop Sneasel Misdreavus
smoczy ziemny trujący lodowy walczący mroczny duchowy
443mssoa Gible 449mssoa Hippopotas 453mssoa Croagunk 459mssoa Snover 066mssoa Machop 215mssoa Sneasel 200mssoa Misdreavus

Ranger: Symbol Strażnika

W głównej fabule, gracze zaprzyjaźniają się z grającym na ukulele Pichu na Wyspie Dolce. Asysta Ukulele Pichu otrzymuje kilka upgrade'ów podczas trwania fabuły. Kiedy się jest w przeszłości, ze względu na fakt że Ukulele Pichu zostaje w teraźniejszości, gracz może wybrać jako swojego Partnera dowolnego Pokémona, którego sercową płytę można zdobyć w świątyni. Kiedy gracz po raz pierwszy wyląduje w przeszłości, bierze Piplupa jako swojego Partnera.

PichuPR3art
elektryczny
172Umsgs Ukulele
Pichu

W anime

Solana Plusle

Plusle Solany w anime

Podczas występu Solany w serii Advanced Generation, miała towarzysza w postaci jej Partnera Plusle. Plusle używał ruchów statusowych takich jak Pomocna Dłoń by asystować Pokémonom, które Solana przechwyciła. Z niewiadomych przyczyn Plusle nie pojawiał się u jej boku w serii Diament i Perła.

Ukulele Pichu był widziany w specjalnym anime Pokémon Ranger: Symbol Strażnika, ale w właściwej głównej serii nie pojawił się u boku Bena.

W mandze

Kellyn Ranger PRB

Kellyn i jego Partner, Pachirisu, w Pokémon Ranger Vatonage - the Comic

Pokémon Ranger the Comic: Double Mission

W Pokémon Ranger the Comic: Double Mission, Lunick i Solana są widziani razem ze swoimi odpowiednimi Partnerami, Minunem i Pluslem.

Darkrai Mission Story: Pokémon Ranger Vatonage - the Comic

W Darkrai Mission Story: Pokémon Ranger Vatonage - the Comic, Kellyn i Kate posiadają Pachirisu jako swoich Pokémonych Partnerów.

Zobacz też

Pokémon Ranger
Główne RangerTop RangerOperatorMechanik
Pokémonowy PartnerPoké AsystaRuch PolowyZnak Rangera
Ranga RangeraMisjaŚledztwoSieć Rangerów
Miejsca FioreAlmiaOblivia
Baza RangeraZajezdnia RangeraUnia RangeraSzkoła Rangera
Stylery Przechwytu Styler PrzechwytuSuper StylerStyler Mocy
Antagoniści Brygada Go-RockZespół Ciemne SłońceZespół DebonairówŁupieżcy Pokémonów
Pozostałe Almia TimesKról Almii i Trzy KsiążętaSłownik