Pokémon Wiki
Advertisement
Pokémon Wiki
Pokémon Sword i Shield Edycja Rozszerzona
Sword Shield Expansion Pass logo.png
Logo Pokémon Sword i Shield Edycja Rozszerzona
Informacje
Generacja Generacja VIII
Gracze 1-2, 4 graczy
Platforma Nintendo Switch
Kategoria RPG
Deweloper Game Freak
Wydawca Nintendo
The Pokémon Company
Daty wydania
Japonia 10 stycznia, 2020
Północna Ameryka 9 stycznia, 2020
Europa 9 stycznia, 2020
Południowa Korea 10 stycznia, 2020
Australia 10 stycznia, 2020
Okładki japońskie
Sword Shield Expansion Pass logo JP.png
Japońskie logo

Pokémon Sword Edycja Rozszerzona (jap: ポケットモンスター ソード エキスパンションパス Pocket Monsters Sword Edycja Roszerzona, ang: Pokémon Sword Expansion Pass) i Pokémon Shield Edycja Rozszerzona (jap: ポケットモンスター シールド エキスパンションパス Pocket Monsters Shield Expansion Pass, ang: Pokémon Shield Expansion Pass) są płatną zawartością do pobrania na gry rdzennej serii Generacji VIII Pokémon Sword i Shield. Została ogłoszona 9 stycznia 2020 r. podczas Pokémon Direct, i została udostępniona do zakupu później tego samego dnia.

Części

The Isle of Armor

The Isle of Armor logo.png

Główny artykuł: The Isle of Armor

W scenariuszu Zbrojnej Wyspy, gracze udają się na tytułową Zbrojną Wyspę, usytuowaną na wschód od stałego lądu Galar. Tutaj spotykają Mustarda, byłego Czempiona oraz mentora Leona, oraz nowego rywala; Klarę w Pokémon Sword lub Avery'ego w Pokémon Shield. Ta ekspansja zawiera nowego Legendarnego Pokémona, Kubfu, który ewoluuje w jedną z dwóch form Urshifu, w zależności od tego, w jakiej wieży przeprowadzony będzie trening w Wieży Dwóch Pięści. Ta ekspansja została wydana 17 czerwca 2020 roku.

The Crown Tundra

The Crown Tundra logo.png

Główny artykuł: The Crown Tundra

W scenariuszu Koronnej Tundry, gracze udają się na tytułową Koronną Tundrę, usytuowaną na południe od stałego lądu Galar. Ekspansja zawiera nowego Legendarnego Pokémona, Calyrexa. Zostanie wydana jesienią 2020 roku.

Notki

Advertisement