FANDOM

Paris to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Stylowe Wejście.

Historia

Paris spotkała się z Ashem i przyjaciółmi przed salą w Hearthome, gdzie zasugerowała Dawn i Ashowi wziąć udział w Kolekcjach Hearthome.

Paris jest studentką Hermiony. Była jednym z sędziów w Kolekcjach Hearthome. Jest również znaną PokéStylistką. Często stosuje francuskie wyrażenie "très bien".

W odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! pojawiła się na okładce magazynu z Lopunny i na zdjęciach z Dawn, jej Lopunny i Hermioną w domu Johanny.

Pokémony

Przy sobie

Lopunny
Paris Lopunny
Lopunny jest jedynym znanym Pokémonem Paris. Po raz pierwszy pojawił się przed salą Hearthome, gdzie wyszedł z limuzyny z Paris, po tym jak Ash dowiedział się, że Fantina nie wróciła. Paris zaprosiła Dawn i Asha do wzięcia udziału w Kolekcjach Hearthome z Buneary i Pikachu.

Lopunny pojawił się w czasie zawodów, gdy Zespół R próbował ukraść wszystkie akcesoria. Lopunny łatwo uszkodził robota, a następnie pokonał Zespół R Podwójnym Pkokiem z pomocą Buneary.

Jest później widziany w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! w domu Johanny na okładce magazynu z Paris, a następnie na obrazie na ścianie wraz z Hermioną, Buneary, Paris i Dawn.

Debiut Stylowe Wejście

Aktorzy głosowi

Japonia: 生天目仁美 Hitomi Nabatame
Stany Zjednoczone: Bella Hudson
Polska: Julita Kożuszek-Borsuk