FANDOM

Munchlax May to piąty Pokémon złapany przez May podczas jej podróży po regionie Hoenn.

Historia

May złapała Munchlaxa w odcinku Niesamowity świat Jagód!. Munchlax był jedynym Pokémonem May, któremu podobały się jej Pokéblocki, więc chciała go złapać. May rzuciła Poké Ball na niego, ale Munchlax go zjadł. Następnie uruchomił się wewnątrz Munchlaxa i został złapany.

Munchlax pokazywał sympatię do Maxa, spędzając dużo czasu z nim. Munchlax był również jedynym Pokémonem May, który nie został wykorzystany w pierwszym Wielkim Festiwalu. Podczas festiwalu, kiedy Skitty używała Asysty, aby pokazać wszystkie ruchy zespołu May, jednym z ruchów był Słoneczny Promień, dając do zrozumienia, że jest to atak Munchlaxa.

Munchlax był jednym z Pokémonów, którego May wzięła do podróżowania po Kanto. W odcinku Prawdziwa Cleffa Munchlax nauczył się Metronomu. W odcinku Zew krwi, po użyciu Ekstremalnej Szybkości, szybko zjadał owoce z drzew zamiast atakować Arcanine'a. W odcinku Jajeczna przygoda May, Munchlax wziął udział w swojej pierwszej walce z Vileplume'em Nicolette.

File-May Munchlax

Munchlax je

May używała Munchlaxa w Pokazach w odcinku Harley znowu atakuje. Doszedł do finału, gdzie walczył z Octillery Harleya. Stoczył dobrą walkę, zanim ostatecznie przegrał.

Munchlax nadal podróżował z May, kiedy wyjechała do rywalizacji na zawodach w Johto. Wrócił do udziału w Pucharze Wallace'a w odcinku Dwuwalka przed obiadem.

Osobowość i cechy charakteru

Pokémon ten jest bardzo chciwy i wesoły. Ma zwyczaj zawsze jeść. Munchlax stworzył wielki sentyment do Maxa, bo gdy ten potrzebuje Pokémona, zawsze wybiera Munchlaxa.

Znane ruchy

Nie mylić tego z grami!

Używane przez Metronom

Nie mylić tego z grami!

Aktorzy głosowi

Japonia: Chie Satō
Stany Zjednoczone: Darren Dunstan (AG117-AG144)
Billy Beach (AG147-obecnie)
Polska: nieznane

Ciekawostki

  • Munchlax był pierwszym Pokémonem generacji IV, którego złapał główny bohater.