Pokémon Wiki
Advertisement
Pokémon Wiki

Molayne (jap. マーレイン Mullein) to postać niezależna, wprowadzona w Pokémon Sun i Moon. Jest Trenerem Pokémonów, który specjalizuje się w Stalowych Pokémonach. Sophocles czule odnosi się do niego jako Wielki Mo (jap. マーさん Mul-san). Staje się również członkiem Elitarnej Czwórki Aloli w Pokémon Ultra Sun i Ultra Moon.

W grach

Pokémony

Pokémony Molayne'a są przetrzymywane w Ultra Ballach.

Pokémon Sun i Moon

Pierwsza walka
Walka o Obronę Tytułu

Pokémon Ultra Sun i Ultra Moon

Pierwsza walka
Rewanż

Grafika

Molayne SM concept art.png
Grafika koncepcyjna z
Sun i Moon

Sprite'y

Spr SM Molayne.png VSMolayne.png VSMolayne USUM.png
Model podczas walki z
Sun, Moon, Ultra Sun i Ultra Moon
Model VS z
Sun i Moon
Model VS z
Ultra Sun i Ultra Moon
Molayne SM OD.png
Model overworld z
Sun, Moon, Ultra Sun i Ultra Moon

Cytaty

Główny artykuł: Molayne/Cytaty

W anime

W głównej serii

Molayne w anime

Molayne zadebiutował na obrazku w Miłość od pierwszego obrotu!, w którym został przedstawiony jako kuzyn Sophoclesa oraz bliski przyjaciel Profesora Kukui podczas prezentacji klasowej Sophoclesa.

Molayne miał swój fizyczny debiut w Deszcz miłości!, w którym pokazał Ashowi i jego przyjaciołom z klasy okolice Obserwatorium Hokulani i, na prośbę Kukui, nauczył ich też o cyklu życia Miniorów.

W Kolejna Królewska Maska? Molayne pomógł Kukui zachować jego tożsamość Królewskiej Maski w tajemnicy przed Ashem i Profesor Burnet podczas eventu z uściskiem dłoni. Molayne wpadł na pomysł, który pozwoliłby Kukui być obecnym, kiedy Burnet uścisnęłaby dłoń Królewskiej Maski, gdyż Molayne może przyjąć tożsamość Kukui jako Królewskiej Maski. Następnego dnia Molayne spotkał się z Ashem i Burnet i usiadł z nimi, ponieważ Kukui nie będzie obecny do ostatniej chwili. Molayne siedział z nimi, podczas gdy Królewska Maska i Incineroar przeprowadzili pokaz. Podczas eventu Molayne próbował zająć miejsce Kukui jako Królewska Maska, lecz został związany przez Jamesa i Fabę, którzy pomylili Molayne'a z uzurpatorem. Później, kiedy Mega Magma zaatakował aby się zemścić na Królewskiej Masce, Kukui nie mógł walczyć, gdyż Faba akurat miał jego Incineroara i kostium. Gdy Molayne zdołał się uwolnić, użył Magnetona do zgaszenia światła, pozwalając Kukui na czas odzyskać kostium Królewskiej Maski i pokonać Mega Magmę.

W Sny o słońcu i księżycu! Sophocles wspomniał, że na nadchodzące wakacje zaplanował z Molayne'm odwiedzenie Miasta Mossdeep oraz Centrum Kosmicznego Mossdeep. W Dziękuję, Alolo! Przygoda trwa! pokazano, że Molayne opuścił Alolę z Sophoclesem.

Osobowość i cechy charakteru

Molayne ma tendencję do trzymania się na uboczu i jest szczególnie ostrożny. Jednak zrobi wszystko, co w jego mocy, aby pomóc przyjacielowi, na przykład gdy zaoferował się podszywać się pod Królewską Maskę dla Profesora Kukui podczas eventu powitalnego w Kolejna Królewska Maska?. Jego pomysłowość i rozległa wiedza na temat kosmosu są szanowane, zwłaszcza przez jego młodego kuzyna Sophoclesa, który nazywa Molayne'a Wielkim Mo (jap. マーさん Mul-san).

Pokémony

Magneton
Magneton Molayne'a
Magneton jest jedynym znanym Pokémonem Molayne'a. Pierwszy raz był widziany, kiedy zetknął się z Togedemaru Sophoclesa po tym, jak ta zaabsorbowała elektryczność Pikachu, po czym wszyscy dookoła nich zostali porażeni prądem.

Magneton pojawił się ponownie w Kolejna Królewska Maska?, w którym spowodował zanik światła w Kopule Bitwy Królewskiej Hau'oli, pozwalając Kukui'emu przebrać się za Królewską Maskę i pokonać Mega Magmę.

Żaden z ruchów Magnetona nie jest znany.

Debiut Deszcz miłości!

Aktorzy głosowi

Japonia: 桑野晃輔 Kōsuke Kuwano
Stany Zjednoczone: Barrett Leddy
Polska: Aleksander Kaźmierczak

W GOTCHA!

Molayne na krótko pojawił się w GOTCHA!.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Molayne w Pokémon Adventures

Pokémony

Ciekawostki

Notki

Liga Aloli
VSHala 2.png VSMolayne USUM.png
Elitarna Czwórka
Hala Molayne
VSOlivia 2 USUM.png
Elitarna Czwórka
Olivia
VSAcerola.png
Elitarna Czwórka
Acerola
VSKahili USUM.png
Elitarna Czwórka
Kahili

Postacie niezależne w grach rdzennej serii
Alola Profesor KukuiMamaLillieNebbyHauRotomProfesor BurnetMolayneSamson OakRyukiMohn
RedBlueWallyCynthiaGrimsleyColressSinaDexioLookerAnabelMorimotoIwao
Zespół CzachaFundacja AetherOddział Ultra ZwiaduZespół Pryzmo Rocket
Kapitanowie PróbKahuni WyspElitarna CzwórkaKrytyk ImionSędziaPan HyperGester

Advertisement