Mienfoo (japコジョフー Kojofu) jest Pokémonem typu Walczącego, wprowadzonym w Generacji V.

Ewoluuje w Mienshao począwszy od poziomu 50.

Biologia

Mienfoo jest żółtym, dwunożnym, podobnym do łasicy Pokémonem, z okrągłymi uszami, czerwonymi oczami i różowym nosem z włosem z każdej strony. Jego czerwone ramiona przypominają rozszerzane rękawy, a łapy są żółte. Na klatce piersiowej Mienfoo znajduje się mały czerwony pasek, a włosy wokół ud przypominają tunikę lub szlafrok. Jego nogi są czerwone, a jego żółty ogon jest czerwony na końcu.

Mienfoo specjalizuje się w płynnych, szybkich, ciągłych atakach, które stają się bardziej precyzyjne, gdy się koncentrują. Choć niezbyt potężny, może to nadrobić ilością. Ma również ostre pazury, których może używać do cięcia wrogów. Grupy Mienfoo udają się w góry, aby skupić się na treningu. Każda paczka różni się formą kopnięcia i ciosów. Dobrze wyszkolony Mienfoo jest w stanie wykonać 100 uderzeń ręką w ciągu zaledwie jednej minuty. Mimo niewielkich rozmiarów Mienfoo ma zaciekły temperament. Zaatakuje furią ataków każdego, kto się do niego zbliży.

W anime

Główne występy

Mienfoo zadebiutował w odcinku Walka na górze Bearticów! pod własnością Cliffa.

Występy drugorzędne

Mienfoo pojawił się w fantazji w The Clubsplosion Begins!.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW046 Mienfoo, Pokémon Wojownik. Ostre pazury Mienfoo to precyzyjna i błyskawiczna broń. Mienfoo rozprawia się z przeciwnikami dzięki seriom doskonałych ataków.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Dane w grach

Występy NPC

Wpisy w Pokédexie

Gra Wpis z Pokédexa
Ten Pokémon był niedostępny przed Generacją V.
Black W walkach dominują atakami płynnych, ciągłych ataków. Ostrymi pazurami tną wrogów.
White Opanowali eleganckie kombinacje. Gdy się koncentrują, ich ruchy bitewne stają się szybsze i bardziej precyzyjne.
Black 2 Jest dumny z szybkości, z jaką może używać ruchów. To, co traci siłą, nadrabia ilością.
White 2
X Jest dumny z szybkości, z jaką może używać ruchów. To, co traci siłą, nadrabia ilością.
Y W walkach dominują atakami płynnych, ciągłych ataków. Ostrymi pazurami tną wrogów.
Omega Ruby Jest dumny z szybkości, z jaką może używać ruchów. To, co traci siłą, nadrabia ilością.
Alpha Sapphire W walkach dominują atakami płynnych, ciągłych ataków. Ostrymi pazurami tną wrogów.
Ten Pokémon nie ma żadnych wpisów w Pokédexie w Sun, Moon, Let's Go, Pikachu! i Let's Go, Eevee!‎.
Ultra Sun Często można ich zobaczyć rano w sforach, powoli ruszając swoimi ciałami przez szereg póz.
Ultra Moon Zamykają się w górach i poświęcają się dla treningu. Forma ich kopnięć i ciosów różni się w zależności od sfory.
Sword Dobrze wytrenowany Mienfoo potrafi w jednej minucie zadać ciosy swoimi rękoma ponad 100 razy.
Shield Chociaż mały jest, temperament Mienfoo jest zaciekły. Jakiekolwiek stworzenie, które niedbale podejdzie do Mienfoo, spotka się z salwą ataków.


Lokalizacje w grze

Gra Lokalizacja
Ten Pokémon był niedostępny przed Generacją V.
Black Spiralna Wieża Smoka, Droga Zwycięstwa, Trasa 14*
White
Black 2 Trasy 14, 22 i 23*
Spiralna Wieża SmokaZima
Trasa 22 (Ukryta Grota)
White 2
X Trasa 8, Przyjacielskie Safari (Walczące)
Y
Omega Ruby Wymiana
Alpha Sapphire
Sun Wymiana
Moon
Ultra Sun Rozległy Kanion Poni
Ultra Moon
Let's Go Pikachu Nie do zdobycia
Let's Go Eevee
Sword WymianaWersja 1.2.0+
Shield
Edycja Rozszerzona Droga Wyzwania


W pobocznych grach

Gra Lokalizacja
Ten Pokémon był niedostępny przed Generacją V.
MD GTI Kusząca Ścieżka (1F-9F), Telluryczna Ścieżka (B1-B10), Wielki Lodowiec (1F-14F), Ziemie Redlandów (1F-10F), Wschodnia Sawanna (1F-14F), Cicha Tundra (Pozłacana Hala), Senna Wyspa (Pozłacana Hala), Księżycowy Las (Pozłacana Hala), Rdzawa Góra (Niezbadana Droga), Góra Travail (1F-9F)


Trzymane przedmioty

Statystyki

Podstawowe statystyki

Statystyki Zasięg
Na Poz. 50 Na Poz. 100
45
105 - 152 200 - 294
A:
85
81 - 150 157 - 295
O:
50
49 - 112 94 - 218
55
54 - 117 103 - 229
50
49 - 112 94 - 218
S:
65
63 - 128 121 - 251
Suma:
350
Inne Pokémony z tą sumą
  • Minimalne statystyki są obliczane na podstawie 0 EV'ów, IV'ów z 0, oraz (jeśli jej dotyczy) przeszkadzającej natury.
  • Maksymalne statystyki są obliczane na podstawie 252 EV'ów, IV'ów z 31, i (jeśli jej dotyczy) pomocniczej natury.


Efektywność typów

Normalne uszkodzenia Podatny na Niepodatny na Opierający się
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny ½×
robaczy ½×
duchowy
stalowy
ognisty
wodny
trawiasty
elektryczny
psychiczny
lodowy
smoczy
mroczny ½×
baśniowy
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny ½×
robaczy ½×
duchowy
stalowy
ognisty
wodny
trawiasty
elektryczny
psychiczny
lodowy
smoczy
mroczny ½×
baśniowy
normalny
walczący
lodowy
trujący
ziemny
kamienny ½×
robaczy ½×
duchowy
stalowy
ognisty
wodny
trawiasty
elektryczny
psychiczny
lodowy
smoczy
mroczny ½×
baśniowy
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny ½×
robaczy ½×
duchowy
stalowy
ognisty
wodny
trawiasty
elektryczny
psychiczny
lodowy
smoczy
mroczny ½×
baśniowy

Lista ruchów

Główny artykuł: Mienfoo/Lista ruchów w poprzednich generacjach


Poprzez poziom

Poprzez TM/TR

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczanie

Specjalne ruchy

Ewolucja

Mienfoo.png
Niewyewoluowany
Mienfoo
walczący
Rzadki Cukierek
Poziom 50

Mienshao.png
Pierwsza ewolucja
Mienshao
walczący

Sprite'y

619MS.png Jeśli poszukujesz sprite'ów dotyczących tego gatunku, wejdź na pod-kategorię artykułu na Bulbapedii.

Ciekawostki

Pochodzenie

Mienfoo wydaje się być oparty na kombinacji łasicy i użytkownika kung fu; albo też na kamaitachi, japońskim złym duchu.

Etymologia

Mienfoo może być kombinacją ermine i kung fu.

Kojofu jest kombinacją オコジョ okojo (gronostaj) i kung fu.


Stunfisk #618: Stunfisk
Pokémony
#620: Mienshao Mienshao
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.