FANDOM

Melvin (jap. マギー McGee) – epizodyczna postać z anime Pokémon. Występuje on jedynie w odcinku Marcowy pochód Exeggutorów. Jest on nieudolnym magikiem, a także wielkim pechowcem.

Biografia

Gdy Misty zauważyła Melvina na festiwalu w Kanto, jego asystentka, Darla, odeszła od niego, gdyż ten z powodu swoich kłopotów nie płacił jej przez dłuższy czas. Współczując mu, Misty postanowiła zostać jego nową asystentką, lecz to nie polepszyło jego umiejętności, ani nie ulepszyło jego show. W rezultacie Melvin stracił pracę, gdyż jego wyczyny omal nie doprowadziły jego szefa do bankructwa.

Gdy Ash wątpił w umiejętności Exeggcute'ów Melvina, te zahipnotyzowały go, oddając go pod kontrolę Melvina. Misty i Brock nie od razu się zorientowali, że Ash został zahipnotyzowany. Melvin rozkazał Ashowi osłabić walką stado Exeggutorów, które następnie zaczął łapać do Pokéballi. Planował użyć tych Exeggutorów do zahipnotyzowania uczestników festiwalu, by ci przyszli oglądać jego przedstawienie.

Jednakże jego plany spaliły na panewce, gdy jego Exeggcute ewoluował w Exeggutora. Krótko po tym Exeggutor Melvina zahipnotyzował inne Exeggutory, przez co te maszerowały jak szalone, taranując festiwal i niszcząc wszystko na swojej drodze. Melvin nie wiedział, co robić, lecz z pomocą Misty i Charmandera Asha wytworzył własny ogień, dzięki któremu wszystkie Exeggutory obudziły się z hipnozy i wróciły do normalności. Następnie odzyskał swojego Exeggutora, zaś Charmander Asha wyewoluował w Charmeleona. Gdy Ash, Misty i Brock wyruszyli w dalszą drogę, Melvin pomachał im na pożegnanie.

Nieznane są dalsze losy Melvina po tym zdarzeniu.

Aktorzy głosowi

Japonia: 葉月パル Pal Hazuki
Stany Zjednoczone: Maddie Blaustein
Polska: Wojciech Majchrzak

Ciekawostki

  • W oryginalnej wersji Melvin twierdzi, że chciałby występować na Broadwayu, zaś w angielskiej wersji mówi, że chciałby występować w Las Vegas.