FANDOM

Maylene
Maylene
スモモ Sumomo
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Różowy
Kolor włosów Różowy
Miasto Veilstone
Region Sinnoh
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Veilstone
Odznaka Ceglana Odznaka
Specjalizacja Typ Walczący
Debiut Zagubiona liderka
Postać

Maylene jest Liderką Sali w Mieście Veilstone. Daje Ceglaną Odznakę trenerom, którzy ją pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach typu Walczącego.

Historia

Maylene debiutuje w odcinku Zagubiona liderka.

Po przegranej z Paulem, Maylene straciła zaufanie do siebie jako liderki, choć jej pozycja jako lidera miała tylko okres sześciu miesięcy. Kiedy Ash wyzwał ją, odmówiła, ku niezadowoleniu Lucario.

Dawn odkryła, że Maylene ma podobne problemy do niej (po przegranej w pokazach) i Maylene zgodziła się, że stoczy walkę z nią w sali w odcinku Coś więcej niż walka. Udało jej się pokonać Dawn po zaciętej bitwie.

Została zakwestionowana przez Asha w odcinku Potrójna szansa wygranej, ich walka była bardziej zacięta i doprowadziła do remisu. Z jej decyzji, Ash otrzymał Ceglaną Odznakę.

Maylene pojawiła się także w odcinku Zespół G wkracza do akcji.

Pokémony

Lucario
200pxDebiut: Zagubiona liderka

Osobny artykuł: Lucario Maylene

Zadebiutował w odcinku Zagubiona Liderka, gdzie był zdenerwowany depresją Maylene po przegranej bitwie z Paulem, lecz po pokonaniu Ambipom Dawn i Piplupa znów się zsynchronizowali i pokonali Staravię Asha i Chimchara oraz zremisowali po ciężkiej walce z Buizelem.

Potem, w odcinku Zespół G wkracza do akcji, był użyty do chronienia meteorytów Veilstone.

Ataki
Kula Aury, Kościo Pęd, Metalowy Pazur i Dłoń Siły
Meditite
200pxDebiut: Zagubiona liderka Meditite pierwszy raz pojawił się w odcinku Zagubiona Liderka podczas retrospekcji z walki Maylene przeciwko Paulowi w sali, gdzie został łatwo pokonany przez Honchkrowa.Osobiście pojawił się podczas walki Maylene przeciwko Dawn. W odróżnieniu od walki Paula, tu został użyty pełen potencjał Meditite'a i był w stanie pokonać Buneary, przed tym jak został pokonany przez Ambipom.

Został użyty następnie w bitwie w sali przeciwko Ashowi, gdzie był w stanie wprowadzić w błąd zarówno Staravię jak i Chimchara, ale nie był w stanie ich pokonać. W końcu upadł, gdy został zaatakowanym nowo poznanym Dzielnym Ptakiem Staravii.

Ataki
Wykrywanie, Skręto Cios, Zamęt i Medytacja
Machoke
200pxDebiut: Zagubiona liderka Machoke pierwszy raz pojawił się w odcinku Zagubiona Liderka podczas retrospekcji z walki Maylene przeciwko Paulowi w sali. Był użyty jako drugi do walki z Honchkrowem, ale szybko został znokautowany przez Podniebny Atak. Nie został wykorzystany podczas bitwy przeciwko Dawn.Był to pierwszy Pokémon używany przez Maylene podczas jej walki w sali przeciwko Ashowi, gdzie wystawił silną obronę przed Staravią pomimo niekorzystnej sytuacji typu. Mimo to, Machoke został pokonany.
Ataki
Dynamiczny Cios, Łamacz Murów, Krzyżo Cios i Sejsmiczny Wstrząs
Liderzy sal w regionie Sinnoh
VSRoark VSGardenia VSMaylene VSCrasher Wake
Coal Badge Roark Forest Badge Gardenia Cobble Badge Maylene Fen Badge Wake
VSFantina VSByron VSCandice VSVolkner
Relic Badge Fantina Mine Badge Byron Icicle Badge Candice Beacon Badge Volkner