FANDOM

Lysandre jest liderem zespołu Flara, złowieszczej organizacji z regionu Kalos.

180px-Lysandre XY anime

Historia

W anime Lysandre twiedzi, że Zespół Flara był kiedyś organizacją pomagającą ludziom i pokemonom, zapewniał im zapasy i leki, ale ci z każdym dniem stawali się coraz bardziej chciwi, przyzwyczaili się do pomocy i jej oczekiwali. Lysandre, widząc ich oczekiwania poprzysiągł sobie, że zniszczy ludzkość. Przez wiele lat myślał o tym, i w końcu wpadł na pomysł: postanowił użyć legendarnego pokemona Zygarde. Razem z profesorem Xerosiciem opracował maszynę do kontroli Strażnika Kalos. W końcu, po wielu latach, wszystko było gotowe, wszystko oprócz jednego: samego Zygarde. ale Lysandre przewidział też to, wysłał swoich agentów, aby go schwytali. Udało im się złapać jeden z rdzeni (niebieski), ale do planu potrzebne mu były obydwa (Zygarde może osiągnąć formę 100% tylko, gdy obydwa się spotkają, i użyją wszystkich swoich komórek). Byli na tropie różowego, czyli brakującego rdzenia, ale wtedy spotkali Asha i spółkę. Resztę historii znamy z anime Pokemon XY&Z. W Pokemon Generations na końcu 16 odcinka (The Beauty Eternal 2) przez ułamek sekundy widzimy Yveltala, a po otoczeniu możemy stwierdzić zamiary Lysandre`a co do kontrolowania Pokemona Destrukcji. Co ciekawe, w nazwie 6 generacji "X" oznacza legendarnego pokemona Xerneas, "Y" Yveltala, a "Z" dodane w 3 sezonie (podczas wydarzeń z Lysandrem) Zygarde. Na dodatek, "X" jest niebieskie, "Y" jest czerwone, a "Z" zielone, są to kolory odpowiadające każdej z tych legend.

716-Xerneas
717Yveltal XY anime
Zygarde-complete

Występy

Lysandre zadebiutował w serii XYZ.

Unnamed

Pokemony

Lysandre posiada dwa pokemony: Pyroara i Shiny Gyaradosa, Gyarados Lysandra

EP937 Lysson y Mega-Gyarados

Mega Shiny Gyarados Lysandra

potrafi megaewoluować.

Lysandre Pyroar Hyper Beam

Pyroar Lysandra