FANDOM

Looker (jap. ハンサム Handsome) - Jest on Międzynarodowym Policjantem na zleceniu śledzenia Zespołu Galactic i jego planów.

W grze

Artwork

W anime

W głównej serii

Looker debiutuje w odcinku Zaskakująca kolej wydarzeń. Ash i jego przyjaciele spotkali go w kolei prowadzącej do Jeziora Ostrości i postanowili mu pomóc rozpowszechniać pudełka na kanapki, których kupił za dużo. Postanowił zbadać przyczynę sygnału, który spowodował zatrzymanie pociągu i odkrył, że robi to Zespół Galactic.

Pojawił się ponownie w odcinku Brama do Ruin, gdzie badał Zespół Galactic, który działał na Górze Coronet, a także przebrał się za ich członka.

Looker kolejny raz pojawia się w odcinku Czerwony Łańcuch Wydarzeń!, gdzie został pojmany przez Zespół Galactic i uwięziony w Hucie Fuego. W odcinku Legenda - ostateczna rozgrywka! członkowie Zespołu Galactic zostali przez niego aresztowani. Looker zbudował sojusz z Zespołem R, próbując pokonać Zespół Galactic. Jessie, James i Meowth nazywają go Królem Dań Na Wynos, bo dał im pudełko z lunchem w pociągu. Ta prosta czynność sprawiła, że są oni niezwykle lojalni wobec niego.

Looker pojawia się w serii Najlepsze Życzenia, w dwóch niewyemitowanych odcinkach, w których odbywał się walka między Zespołem R a Zespołem Plazma.

Aktorzy głosowi

Japonia: てらそままさき Masaki Terasoma
Stany Zjednoczone: Jason Griffith
Polska: Waldemar Barwiński

W mandze

W mandze Pokémon Adventures