FANDOM

Shiny Legendary Beasts

Grafika Legendarnych bestii

Legendarne bestie są triem Legendarnych Pokémonów, które pojawiają się w Zoroark: Mistrz Iluzji. Są strażnikami Miasta Crown, a cała trójka jest Lśniący Pokémonami.

Historia

Wszystkie trzy Legendarne Bestie są głównymi bohaterami w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji, służą jako strażnicy Miasta Crown. Wyczuli, kiedy Crown było atakowane i ruszyli do obrony miasta, gdy Zoroark zaatakowała miasto pod postaciami Legendarnych Bestii. Po odzyskaniu Zoroark przez Gringsa Kodaia, która zatrzymała się od niszczenia miasta, Entei, Raikou i Suicune zaczęli atakować ją za zniszczenia.

Zoroark, która próbowała znaleźć Zoruę, walczyła z trzema Legendarnymi Bestiami w mieście. Zmieniając się w Enteia, Raikou i Suicune'a była w stanie przeciwstawić się ich atakom. Kiedy Legendarne Bestie zostały opanowane przez Zoroark, ta poszła dalej szukać Zoruy.

Legendarne Bestie dogoniły Zoroark w pobliżu parku i otaczały ją, zostały uwięzione w iluzji krystalicznych cierni. Złudzenie szybko zostało odkryte przez Rowenę i legendarne zwierzęta zostały uwolnione i gotowe do ataku na Zoroark. Dzikie Pokémony, które stały między strażnikami Crown a Zoroark, starały się wyjaśnić Enteiemu, Suicune'owi i Raikou, że Zoroark nie jest wrogiem. Kiedy nieporozumienie zostało rozwiązane, Legendarne Bestie zatrzymały Kodaia przed dotarciem do Fali Czasu. Później stały przy Celebi, który ożywił Zoroark, która został śmiertelnie zraniona przez Kodaia, i patrzyły, jak Zorua spotyka się z matką.

Kiedy Zoroark i Zorua byli w drodze powrotnej do Unova, Legendarne Bestie były widoczne na klifie, w pobliżu statku. Trzy z nich ryknęły do ostatecznego pożegnania z Zoroark i Zoruą nim wyruszyli osobno w różne części regionu.

Osobowość i charakterystyka

Użyte ruchy

Raikou

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Promień Ładunku Zoroark: Mistrz Iluzji
Błyskawica Zoroark: Mistrz Iluzji
Kula Aury Zoroark: Mistrz Iluzji*
oznacza, że dany ruch był ostatnio używany, chyba że wszystkie ruchy pasują do tego kryterium lub Pokémon zna mniej niż pięć ruchów.

Entei

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Przegrzanie Zoroark: Mistrz Iluzji
Szarża Rac Zoroark: Mistrz Iluzji*

Suicune

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Lodowy Promień Zoroark: Mistrz Iluzji
Ostrze Wiatru Zoroark: Mistrz Iluzji*

Powiązane artykuły

Jeśli poszukujesz więcej informacji na temat tych gatunków Pokémonów, zerknij na Raikou, Entei, i Suicune.