FANDOM

Lance (jap. ワタル Wataru) - jest mistrzem typu Smoczego i członkiem Elitarnej Czwórki w Kanto.

W grze

Artwork

W mandze

W anime

W głównej serii

File-Lance TR Disguise

Lance w przebraniu członka Zespołu R

Lance jest Trenerem Pokémon znanym w Lidze Pokémon. Jest członkiem organizacji o nazwie "Pokémon G-Men".

Lance pojawił się w odcinku Porozmawiajmy o ewolucji. Kiedy Zespół R rozpoczął coś kombinować przy jeziorze, Lance pojawił się, by to zbadać. Spotkał Asha, Misty i Brocka, którzy walczyli z nimi. Ash chciał pomóc Lance'owi w misji, ale Lance powiedział, że to zbyt niebezpieczne.

Zespół R próbował zbadać właściwości Czerwonego Gyaradosa, tak aby mogli nauczyć się jaka jest moc Pokémona zdolnego do ewolucji. Lance był w stanie zniszczyć maszyny Zespołu R i wysadzić ich laboratorium. Ash jako pierwszy był w stanie uspokoić Czerwonego Gyaradosa, ale potem i tak dostał szału. Wreszcie, Lance złapał go, aby zapobiec niszczeniu Miasta Mahogany.

Później, Lance pojawił się ponownie w odcinkach Walka o Groudona! i Zmierzch Tytanów, gdzie pomógł zatrzymać szalejącego Kyogre i Groudona.

Pokémony

Lance's Dragonite Dragonite
Główny artykuł: Dragonite Lance'a

Dragonite jest głównym Pokémonem Lance'a. Oprócz walki zajmuje się również lataniem ze swoim Trenerem. W odcinkach Porozmawiajmy o ewolucji i Niewinność i gniew, Dragonite pomógł zatrzymać Zespół R. Pomógł również Lance'owi złapać Czerwonego Gyaradosa.

Pojawił się także w odcinku The Scuffle of Legends, gdzie pomógł Lance'owi i innym zatrzymać walkę między Kyogre, a Groudonem.

Debiut Porozmawiajmy o ewolucji
Lance's rGyarados Gyarados
Główny artykuł: Czerwony Gyarados

Po zmuszeniu do ewolucji przez eksperyment Zespołu R, Gyarados ten dostał szału, ale Lance'owi udało się go złapać. Był później używany do zatrzymania walki między Kyogre, a Groudonem.

Debiut Porozmawiajmy o ewolucji
Lance's Gyarados Gyarados
Nic nie wiadomo o tym Pokémonie. Widać go tylko przez chwilę we wspomnieniach Mariny w odcinku The Legend of Thunder.
Debiut The Legend of Thunder!
Elitarna Czwórka z Błękitnego Wzgórza
FL Lorelei
Elitarna Czwórka
Lorelei
FL Bruno
Elitarna Czwórka
Bruno
FRLG Agatha
Elitarna Czwórka
Agatha
FL Lance
Elitarna Czwórka
Lance

?

Mistrz Nieznany