FANDOM

Kyurem to główna postać w filmie Kyurem kontra Miecz Sprawiedliwości.

Historia

Osobowość i cechy charakteru

Kyurem jest uznawany za najpotężniejszego Smoczego Pokémona na świecie za względu na jego zdolność transformacji w Czarnego Kyurema i Białego Kyurema poprzez wykorzystanie mocy Zekroma i Reshirama. Choć jest niezwykle destruktywny, woli żyć w odosobnieniu w Pełnym Korcie, starej kopalni, wraz z grupą służących mu Cryogonali.

Mimo że woli trzymać się z daleka od innych, Kyurem chętnie podejmie wyzwanie. Nie chce, aby bitwy, w których bierze udział, zostały przerwane, dlatego też zaatakuje każdego, kto spróbuje powstrzymać walkę, w którą jest zaangażowany. Jeśli przeciwnik ucieknie, Kyurem będzie ścigał go z nieugiętą furią, dopóki go nie pokona.

Wydaje się też mieć niechęć do ludzi, którzy wchodzą na jego terytorium, co było ukazane, kiedy był gotów zniszczyć Asha, kiedy ten odmówił odejścia bez uwolnienia uwięzionych w lodzie Mieczy Sprawiedliwości. Kyurem posiada zdolność odkrywania, czy jego przeciwnik nie używa pełnej mocy, i będzie trwale na niego naciskać, by ten wykorzystał pełnię swoich możliwości. Pomimo tego Kyurem ma poczucie honoru, gdyż docenił odwagę Keldeo, gdy ten wybrał ocalenie swoich przyjaciół zamiast wygranej, do której dążył, by stać się Mieczem Sprawiedliwości.

Znane ruchy

Normalny Kyurem

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Lodowy Promień Kyurem kontra Miecz Sprawiedliwości
Cienisty Pazur Kyurem kontra Miecz Sprawiedliwości
Puls Smoka Kyurem kontra Miecz Sprawiedliwości

Biały Kyurem

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Lodowe Spalenie Kyurem kontra Miecz Sprawiedliwości

Czarny Kyurem

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Mroźny Szok Kyurem kontra Miecz Sprawiedliwości

Aktorzy głosowi

Japonia: 高橋克実 Katsumi Takahashi
Stany Zjednoczone: Marc Thompson
Polska: Kyurem: nie wiadomo
Czarny Kyurem: Przemysław Nikiel
Biały Kyurem: Krzysztof Cybiński

Zobacz też