Pokémon Wiki
Advertisement

Jon Dickson (jap. トシヤ Toshiya) – to trener Pokémonów z regionu Johto, który brał udział w Srebrnej Konferencji.

Historia

Jon Dickson pojawił się jedynie w odcinku Ostatnie fotografie z Johto. Jest on trenerem Pokémonów z miasteczka Sento Cherry, który brał udział w Srebrnej Konferencji. Po pokonaniu Asha Ketchuma, Jon Dickson był przeciwnikiem Harrisona w półfinałach zawodów. Tam, używając między innymi swojego Rhyhorna, Jon zdołał pokonać Harrisona, w tym jego Houndooma, dzięki czemu awansował do rundy finałowej.

W finale Jon Dickson walczył z nieznanym trenerem będącym w posiadaniu Rhydona. Dzięki swojemu Rapidashowi udało mu się go pokonać, a tym samym wygrać starcie i całą Srebrną Konferencję. Później, podczas ceremonii zamknięcia turnieju, Charles Goodshow wręczył mu trofeum, ogłaszając go zwycięzcą.

Pokémony

Przy sobie

Widać było jedynie dwa jego Pokémony, ale wiadomo, że ma ich co najmniej sześć, gdyż brał udział w pełnych bitwach, które wymagają sześciu Pokémonów.

Rhyhorn
EP274 Jon Dickson Rhyhorn.png
Rhyhorn Jona Dicksona pojawił się tylko w odcinku Ostatnie fotografie z Johto, gdzie walczył przeciwko Harrisonowi o miejsce w finale Srebrnej Konferencji. Pokonał Houndooma, przez co Harrison odpadł z zawodów.
Debiut Ostatnie fotografie z Johto
Rapidash
EP274 Jon Dickson Rapidash.png
Rapidash Jona Dicksona pojawił się tylko w odcinku Ostatnie fotografie z Johto, gdzie walczył przeciwko nieznanemu trenerowi w finale Srebrnej Konferencji. Udało mu się pokonać Rhydona.
Debiut Ostatnie fotografie z Johto

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Jona Dicksona:

  • co najmniej osiem nieznanych odznak (przed odcinkiem Zapłonął znicz)

Liga Pokémon

Jon Dickson brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

  • Srebrna Konferencja - zwycięzca (Ostatnie fotografie z Johto)

Ciekawostki

  • Jon Dickson został nazwany po projektancie dźwiękowym i inżynierze dźwięku 4Kids Entertainment, firmy dubbingowej, która jako pierwsza przełożyła anime Pokémon na język angielski.
Advertisement