FANDOM

Jirachi to główna postać w filmie Jirachi – Spełnione marzenia.

Historia

W filmie Jirachi wybudził się na siedem dni z tajemniczej skały, gdy nad nieboskłonem przelatywała Kometa Milenijna. Został zabrany przez Butlera, który miał nadzieję wykorzystać jego moce dla własnego użytku. Dziewczyna Butlera, Diane, uświadomiła sobie, co robi, i poinformowała o tym Asha i jego przyjaciół. Bohaterowie postanowili zaprowadzić Jirachiego do jego domu we Forinie.

Niestety Butler podążył za nimi i złapał Jirachiego. Używając psychicznego Pokémona, mężczyzna nieświadomie stworzył fałszywego Groudona, który dokonał spustoszenia w lasach Foriny. Na szczęście Jirachi został uratowany przez Asha, a następnie wykorzystał Pragnienie Zagłady, aby zniszczyć fałszywego Groudona.

Po wszystkim Jirachi ponownie zapadł w sen, a Ash i jego przyjaciele zaczęli kontynuować swoją podróż.

W tym czasie Jirachi zaprzyjaźnił się z Maxem i utworzył z nim specjalną więź. Uważa się, że Max był tym, który pozwolił Jirachiemu wybudzić się ze snu. Chłopiec był smutny, gdy Jirachi odchodził, ale wiedział, że zawsze pozostaną przyjaciółmi.

Jirachi pojawił się w retrospekcji w początkowej sekwencji filmu Cel Deoxys. Przez krótki czas widoczny był także w montażu w filmie Wzejście Darkraia, który był kroniką poprzednich dziewięciu filmów.

Osobowość i cechy charakteru

Jirachi jest nieco dziecinny; dzieje się tak prawdopodobnie dlatego, że przebudza się tylko na tydzień, raz na 1000 lat, przez co jego rozwój osobowościowy i dojrzewanie są bardzo ograniczone. Bywa bardzo apodyktyczny, jeśli nikt nie chce się z nim bawić. Jirachi najlepiej dogaduje się z Maxem.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Teleportacja × Jirachi – Spełnione marzenia
Pragnienie Zagłady Jirachi – Spełnione marzenia
oznacza, że dany ruch był ostatnio używany, chyba że wszystkie ruchy pasują do tego kryterium lub Pokémon zna mniej niż pięć ruchów.

Aktorzy głosowi

Japonia: 鈴木富子 Tomiko Suzuki
Stany Zjednoczone: Kerry Williams

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Jirachi.

Przypisy

  1. Mimo że Jirachi jest bezpłciowym Pokémonem w grach, w wersji dubbingowej jest on określany jako samiec.