FANDOM

Jasmine to liderka sali w mieście Olivine. Specjalizuje się w Pokémonach typu stalowego. Wręcza Odznakę Minerału trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Jasmine pojawia się w odcinkach Walka o światło i Nerwowy Steelix.

Jasmine prowadzi latarnię morską w Olivine. Kiedyś jej Ampharos oświetlał drogę na brzeg, ale kiedy zachorował, zapytała Asha, czy przyniósłby lekarstwo z Cianwood. Ash i jego przyjaciele zdobyli lek i wręczyli młodej trenerce o imieniu Janina, aby przekazała go Jasmine.

Kilka tygodni później, Ash i jego przyjaciele wrócili z Wysp Wirów i Ash wyzwał Jasmine do walki o Odznakę Minerału. Ash, używając Cyndaquila, był w stanie pokonać jej Steelixa.

Pojawiła się także w odcinku Na rozstaju czterech dróg!, gdzie miała specjalne szkolenia z Kennym. Później zapytała Flinta, czy mogłaby z nim walczyć i przyjął wyzwanie. Niestety, Jasmine nie była w stanie pokonać jego Infernape'a.

Osobowość i cechy charakteru

Jasmine jest pewna siebie, a nawet agresywna w walkach.

Pokémony

Magnemite
Jasmine MagnemiteDebiut: Walka o światło Magnemite Jasmine zadebiutował w odcinku Walka o światło, gdzie jeździł na ramieniu Jasmine przez cały odcinek. Był to także pierwszy Pokémon, którego Jasmine stosowała w jej walce w sali przeciwko Ashowi w odcinku Nerwowy Steelix. Walczył z Pikachu Asha. Mimo że okazało się, że jest bardzo szybki i dość silny, w końcu został znokautowany przez Szybki Atak Pikachu.
Ataki
Fala Piorunów
Steelix
Jasmine SteelixDebiut: Nerwowy Steelix

Osobny artykuł: Steelix Jasmine

Steelix jest głównym Pokémonem Jasmine. Zadebiutował w odcinku Nerwowy Steelix, gdzie Jasmine używała go, by pokonać Zespół R.

Ataki
Chrupanie, Stalowy Ogon, Burza Piaskowa i Tunel

Sparkle
SparkleDebiut: Walka o światło

Osobny artykuł: Sparkle

Sparkle jest Ampharosem, który oświetla latarnię morską w Olivine. Jego trenerką jest najwyraźniej Jasmine, jednak nie wydaje się być aktywnym członkiem jej drużyny.

Ataki
Brak
Liderzy Sal w regionie Johto
Sala Violet Zephyr Badge
Falkner OD
Falkner
Sala Azalea Hive Badge
Bugsy OD
Bugsy
Sala Goldenrod Plain Badge
Whitney OD
Whitney
Sala Ecruteak Fog Badge
Morty OD
Morty
Sala Cianwood Storm Badge
Chuck OD
Chuck
Sala Olivine Mineral Badge
Jasmine OD
Jasmine
Sala Mahogany Glacier Badge
Pryce OD
Pryce
Sala Blackthorn Rising Badge
Clair OD
Clair