FANDOM

SugimoriEggs

Jaja Togepi i Elekida

Jajo Pokémona (jap: ポケモンのタマゴ Jajo Pokémona) jest obiektem, z którego Pokémony się wykluwają. Skorupa Jaja zwykle będzie miała wzór odzwierciedlający wygląd Pokémona rozwijającego się w środku, chociaż w grach tak nie jest.

Jaja Pokémonów są produkowane przez hodowanie razem dwóch Pokémonów zgodnej Grupy hodowli i przeciwnej płci i domyślnie Jaja będą zawierać gatunek najniżej położony w linii ewolucyjnej matki. Według dziewczyny w Miasteczku Solaceon, gdzie znajduje się Centrum Opieki Dziennej Pokémonów, nikt nigdy nie widział Pokemona składającego Jajo, a zatem nie jest potwierdzone, jak one się pojawiają. Według Monsieur z Miasta Coumarine, Jaja nie są tak naprawdę jajami i są bardziej jak "kołyski".

Niektóre Pokémony, zwane dziecięcymi Pokémonami, można znaleźć poprzez wyklucie ich z Jaja stworzonego przez ich wyewoluowane formy, naturalnie lub przy użyciu trzymanego kadzidła. W przeciwieństwie do innych gatunków, które nie mogą się rozmnażać, dziecięce Pokémony ewoluują w gatunki, które mogą to robić. W grach, Legendarne Pokémony nie mogą się rozmnażać w niewoli, a tylko dwa Mityczne Pokémony—Manaphy i Phione—są zdolne do hodowli, gdyż oboje produkują Jaja Phione gdy są hodowane razem z Ditto.

W grach

Jaja Pokémonów pojawiły się we wszystkich grach, w których dostępna była hodowla Pokémonów, i były ważnym punktem fabularnym w Generacji II, w której zostały wprowadzone.

Dostępne Jaja

Generacja III

Poza Jajami stworzonymi przez Pokémony gracza, w Generacji II można uzyskać następujące Jaja:

Generacja III

Poza Jajami stworzonymi przez Pokémony gracza, w Generacji III można uzyskać następujące Jaja:

Wszystkie Jaja uzyskane z Pokémon Box Ruby & Sapphire posiadają ruchy, które w innym przypadku są one nie do zdobycia.

Generacja IV

Poza Jajami stworzonymi przez Pokémony gracza, w Generacji IV można uzyskać następujące Jaja:

Generation V

Poza Jajami stworzonymi przez Pokémony gracza, w Generacji V można uzyskać następujące Jaja:

Generation VI

Poza Jajami stworzonymi przez Pokémony gracza, w Generacji VI można uzyskać następujące Jaja:

Te Jaja są uzyskane z wartością cyklu Jaja 70, powyżej wartości jakiej same Jajo powinno zacząć, kiedy się je uzyska poprzez rozmnażanie.

Generation VII

Poza Jajami stworzonymi przez Pokémony gracza, w Generacji VII można uzyskać następujące Jajo:

Wygląd

Spr 2g Egg Spr 3r Egg Spr 3e Egg Spr 4d Egg Spr 5b Egg Spr b 5b Egg Spr 6x Egg
Image z
Generacja II
Image z
Pokémon Ruby, Sapphire, FireRed i LeafGreen
Image z
Pokémon
Image z
Generacja IV
Image z
Generacja V (przód)
Image z
Generacja V (tył)
Image z
Generacje VI i VII
MS Egg II AniMS Egg II EggMS IIIAniEggMS Bag Mystery Egg Sprite EggMS
Sprite'y z menu z
Generacji II
Sprite'y z menu z
Generacji III, IV, i V
Sprite Tajemniczego Jaja z
HeartGold i SoulSilver
Sprite z menu z
Generacji VI, VII, i VIII

Jajo Manaphy'ego

Spr 4d ManaphyEgg Spr 5b ManaphyEgg ManaphyEggMSAniManaphyEggMS
Jajo Manaphy'ego z
Generacji IV
Jajo Manaphy'ego z
Generacji V
Sprite'y menu Jaja Manaphy'ego z
Generacje IV i V

Zobacz też