FANDOM

(jap.  J), często określana jako Łowczyni Pokémonów J, to łowczyni Pokémonów, która z pomocą jej ludzi kradnie Trenerom Pokémony i sprzedaje je klientom w celach zarobkowych. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku Pościg za łowczynią Pokémonów.

Historia

Pierwszy raz pojawiła się kradnąc Gardevoir Melodi, oraz Pikachu i Meowtha. Pikachu ukradła ze względu na siłę (znał Elektroakcję), a Meowtha ze względu na talent mówienia ludzkim głosem.

Ponownie pojawiła się w odcinku Łowczyni powraca. Próbowała ukraść grupkę Shieldonów. Próbę udaremnił Ash, Dawn, Brock oraz Gary i jego Pokémony.

Za trzecim razem (w odcinku Pokémon Ranger i porwany Riolu. Część 1) ukradła Riolu znającego Kulę Aury.

W odcinku Filary przyjaźni chciała porwać Regigigasa.

W odcinku Kluczowe trio dla Cyrusa złapała Uxie, Mesprita i Azelfa. Jednakże, Mesprit i Uxie użyli Spojrzenia w Przyszłość i mocno uszkodzili jej statek. Statek J bez kontrolowania rozbił się w Jeziorze Waleczności i zakończył żywot w wirze wodnym. Nie wiadomo, czy J, bądź któryś z jej podwładnych przeżył. Jedyne, co zostało, to jej okulary unoszące się na wodzie. Istnieją teorie, że mogła zginąć podczas rozbicia się.

Pokémony

Technologia

Aktorzy głosowi

Japonia: 本田貴子 Takako Honda
Stany Zjednoczone: Sonny Dey
Polska: Joanna Węgrzynowska (DP020-DP045; DP129-DP151)

Julia Hertmanowska (DP071-DP072)