Pokémon Wiki
Advertisement

Harrison (jap. ハヅキ Hazuki) – to postać z anime. Rozpoczął swoją podróż z Littleroot w Hoenn i brał udział w Srebrnej Konferencji.

Historia

Harrison po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wyprawa po Sneasel'a. Wraz z Ashem i jego przyjaciółmi, Harrison próbował zapobiec dzikiemu Sneaselowi, który stał na straży świętego płomienia Ho-Oha. Harrison obiecał, że go złapie. Wykorzystując swojego Blazikena, dotrzymał słowa.

Po wielu scenach w eliminacjach do Srebrnej Konferencji, Harrison pojawił się w odcinku Nie da się pokonać żaru!, gdzie on i Ash rozpoczęli bitwę sześć na sześć. Walka trwała nadal w odcinkach Igranie z ogniem! i Ostatnie fotografie z Johto. W ostatnim odcinku, Harrison pokonał Asha, ale udało mu się przegrać z Jonem Dicksonem.

Później, Harrison namówił Asha, aby pojechał do Hoenn. Powiedział mu o profesorze Birchu i wszystkich Pokémonach, których Ash prawdopodobnie nigdy nie widział.

Po Srebrnej Konferencji, Harrison udał się do Kanto do udziału w Lidze Indigo.

Charakterystyka

Harrison jest bardzo spokojnym i opanowanym trenerem. Zawsze stara się on opracować dobrą strategię, choć często opiera się ona także na szczęściu. W swoich walkach używa raczej różnych typów Pokémonów, korzystając nie tylko z ich ataków, ale także zdolności, wykorzystując również warunki areny, na której toczony jest pojedynek. Zwykle jest on też przyjacielski i spokojny w stosunkach z innymi ludźmi. Potrafi on współpracować z osobami, które dopiero co poznał. Umie on też rozwiązywać spory między Pokémonami, w czym pomaga mu czasem jego Miltank. Harrison nosi fioletowo-różowy podkoszulek i beżowe spodnie. Ma on też przy sobie plecak, który zwykle nakłada tylko na jedno ramię.

Pokémony

Aktorzy głosowi

Język Aktor głosowy
Japoński 鳥海勝美 Katsumi Toriumi
Angielski Wayne Grayson
Polski Dariusz Błażejewski

Advertisement