FANDOM

Freeze Shock (jap. フリーズボルト) to zadający obrażenia atak typu lodowego, wprowadzony w generacji V. Jest to ruch-sygnatura Czarnego Kyurema.

Charakterystyka

Efekt

Freeze Shock zadaje obrażenia i ma 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.

Freeze Shock jest dwu-turowym atakiem. Przy ładowaniu nie zadaje żadnych szkód. Ta tura jest pomijana, gdy użytkownik trzyma Power Herb. W drugiej turze odbywa się atak. Po tym jak ruch ten zostanie wybrany, użytkownik nie może zmienić się z innym Pokémonem dopóki ruch nie zostanie przerwany lub w pełni zrealizowany.

Jeśli Freeze Shock nie jest w pełni zrealizowany, PP nie będzie odjęte użytkownikowi, a atak nie będzie traktowany jako ostatni użyty ruch. Jeśli cel wykorzystuje Mirror Move, gdy użytkownik jest w trakcie ładowania, skopiuje on ruch, który użytkownik wykonał bezpośrednio przed użyciem Freeze Shock.

Zasięg ruchu
Przeciwnik        Przeciwnik        Przeciwnik
                 
Użytkownik        Partner        Partner
Ruch dotyka jednego z sąsiadujących Pokémonów.
Cechy ruchu
Ruch-Z

Jeżeli Pokémon znający ten ruch trzyma Held Icium Z Sprite Icium Z, może przekształcić go w Ruch-Z typu lodowego o nazwie Subzero Slammer. Wówczas jego moc jest równa 200.

Opisy z gier

Gra Opis Tłumaczenie
BWB2W2 On the second turn, the user hits the target with electrically charged ice. It may leave the target with paralysis. Podczas drugiej tury,użytkownik trafia w swój cel naładowanym elektrycznie lodem.Może pozostawić wroga sparaliżowanego.
Gra Opis Tłumaczenie
XYORAS SMUSUM On the second turn, the user hits the target with electrically charged ice. It may also leave the target with paralysis. Podczas drugiej tury,użytkownik trafia w swój cel naładowanym elektrycznie lodem.Może również pozostawić wroga sparaliżowanego.

Pokémony mogące poznać ten ruch

Poprzez poziom

# Pokémon Typ(y) Poziom
gen. VII
646 646MS Kyurem
Czarny Kyurem
smoczylodowy 50

Galeria

W grach

W anime

Zobacz też

Szablon:Ruchy/Ice