FANDOM

Forrest (jap. ジロウ Jirō) - jest specjalistą w Pokémonach typu Kamiennego. Jest bratem Brocka i ośmiorga innych dzieci, a także jest synem Flinta i Loli. Jest drugim najstarszym dzieckiem w rodzinie.

Obecnie jest Liderem Sali w Marmorii i daje Odznakę Kamieni Trenerom, którzy go pokonają.

Historia

Lata temu, ojciec Forresta, Flint, opuścił dom, aby stać się wielkim trenerem i nigdy nie wrócił. Wkrótce jego matka, Lola, zrobiła to samo. Jego najstarszy brat, Brock, zajął się swoim rodzeństwem. Brock opiekował się nimi przez wiele lat, prowadząc w tym samym czasie Salę. Chociaż prawdę mówiąc, Brock chciał podróżować i stać się hodowcą. Ostatecznie, Flint wrócił, pozwalając Brockowi na podróż z Ashem.

Flint prowadził Salę w nieobecności Brocka, ale został usunięty ze stanowiska, gdy Lola wróciła do domu. Lola uzurpowała sobie tytuł Lidera Sali z Flintem i zmieniła Salętyp Wodny, co rozzłościło Forresta, który był poświęcony Kamiennemu typowi.

Brock wrócił do domu i był wstrząśnięty tym, co się stało. Brock pokonał w bitwie Lolę i przekonał ją, aby przywróciła Salę do poprzedniego stanu. W procesie, dał Forrestowi większość jego Pokémonów i przeniósł tytuł Lidera Sali na niego.

Pokémony

Przy sobie

Aktorzy głosowi

Japonia: 朴璐美 Romi Park
Stany Zjednoczone: Andrew Rannells (SS001)

Joanna Burns (AG177)