FANDOM

Flareon (jap: ブースター Booster) jest Pokémonem typu Ognistego, wprowadzonym w Generacji I.

Ewoluuje z Eevee przy kontakcie z Kamieniem Ognia. Jest to jedna z finalnych form Eevee, inne to Vaporeon, Jolteon, Espeon, Umbreon, Leafeon, Glaceon, i Sylveon.

Biologia

Fizjologia

Flareony podobne są do czerwono-żółtych fenków. Futro tych Pokémonów jest miękkie w dotyku, a jego pomarańczowy odcień może wahać się od bardzo jasnego do niemal czerwonego. Ma bardzo duże uszy z czarnymi środkami, a pomiędzy nimi znajduje się żółta grzywka. Tułów Flareona jest podobny do tułowia Eevee, jest jednak większy i ma inny kolor. Kołnierz, jak i ogon jest bardzo puszysty i ma jasnożółty kolor.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Gdy magazynuje w sobie energię cieplną, jego temperatura może wzrosnąć do ponad 1600 stopni. Futro Flareona uwalnia ciepło gromadzące się wewnątrz jego ciała, dzięki czemu nie przegrzewa się.

Zachowanie

Flareony są eleganckie i wierne właścicielowi, dzięki czemu zyskały sobie licznych wielbicieli. Flareon wygląda wprawdzie bardzo milutko, ale to bardzo silny ognisty Pokémon.

Jest przyjaznym Pokémonem, lojalnym wobec właściciela. Zamieszkuje głównie w miastach i ma licznych fanów ze względu na swój przyjazny charakter jak i milusiński wygląd.

W anime

  • Pyro posiada Flareon, w amerykańskim dubbingu twierdzi że to najsilniejsza ewolucja Eevee, w oryginalnej japońskiej wersji mówi natomiast, że Flareony mogą mieć temperaturę aż do 1,700 stopni Celsjusza. [1]
  • Koume posiada Flareon, w jednym odcinku zamiast tańczyć, kręcił się w kółko.
  • Egan posiada Flareon, użył go żeby złapać wielkiego Magcargo.
  • Savannah posiada Flareon, użyła go do pokazów w Hoenn razem z jej Laironem.
  • Ursula posiada Flareon, użyła go razem z jej Gabitem do walki z pokemonami Dawn (jej Pachirisu i Mamoswine).
  • Virgil posiada Flareon, użył go żeby stopić lód, i do walki z Cryogonalami z pomocą Helping Hand jego Eevee.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Dane w grach

Opisy w Pokédexie

Gra Wpis z Pokédexa
Red Podczas magazynowania energii cieplnej w ciele jej temperatura może wzrosnąć do ponad 1600 stopni.
Blue
Yellow Ma wewnątrz komorę płomieniową. Wdycha, a następnie wydmuchuje ogień o temp. ponad 3,000F stopni.
Gold Przechowuje część wdychanego powietrza w wewnętrznym woreczku z płomieniem, który ogrzewa go do ponad 3,000 stopni.
Silver Ściąga futrzany kołnierz, aby schłodzić temperaturę ciała, która może osiągnąć 1,650 stopni.
Crystal Gdy zgromadzi wystarczającą ilość ciepła, temperatura ciała tego Pokémona może osiągnąć nawet 1700 stopni.
Ruby Puszyste futro Flareona ma funkcjonalny cel - uwalnia ciepło do powietrza, dzięki czemu jego ciało nie nagrzewa się nadmiernie. Temperatura ciała tego Pokémona może wzrosnąć do maksimum 1,650 stopni F.
Sapphire
Emerald Puszyste futro Flareona uwalnia ciepło do powietrza, dzięki czemu jego ciało nie nagrzewa się nadmiernie. Jego temperatura ciała może wzrosnąć do maksimum 1,650 stopni F.
FireRed Ma wewnątrz worek z płomieniem. Po głębokim wdechu wydmuchuje płomienie o temp. prawie 3,100 stopni Fahrenheita.
LeafGreen Podczas magazynowania energii cieplnej w ciele jej temperatura może wzrosnąć do ponad 1,600 stopni Fahrenheita.
Diamond Ma woreczek z płomieniem w ciele. Jego temperatura ciała przed bitwą wynosi 1,650 stopni Fahrenheita.
Pearl
Platinum Wdychane powietrze ogrzewa się w worku płomieniowym w jego ciele do intensywnego ognia o temp. ponad 3,000 stopni Fahrenheita.
HeartGold Przechowuje część powietrza, które wdycha, w wewnętrznym woreczku z płomieniem, który ogrzewa go do ponad 3,000 stopni Fahrenheita.
SoulSilver Ściąga futrzany kołnierz, aby schłodzić temperaturę ciała, która może osiągnąć 1,650 stopni Fahrenheita.
Black Wdychane powietrze ogrzewa się w worku płomieniowym w jego ciele do intensywnego ognia o temp. ponad 3,000 stopni Fahrenheita.
White
Black 2 Wdychane powietrze jest prowadzone do jego płonącego worka, ogrzewane i wydychane jako ogień, który wynosi ponad 3,000 stopni F.
White 2
X Ma woreczek z płomieniem w ciele. Jego temperatura ciała przed bitwą wynosi 1,650 stopni Fahrenheita.
Y Ma wewnątrz worek z płomieniem. Po głębokim wdechu wydmuchuje płomienie o temp. prawie 3,000 stopni Fahrenheita.
Omega Ruby Puszyste futro Flareona ma funkcjonalny cel - uwalnia ciepło do powietrza, dzięki czemu jego ciało nie nagrzewa się nadmiernie. Temperatura ciała tego Pokémona może wzrosnąć do maksymalnie 1,650 stopni Fahrenheita.
Alpha Sapphire
Sun Kiedy łapie zdobycz lub znajduje jagody, zieje w nie ogniem, dopóki nie są dobrze wypieczone, a następnie je pochłania.
Moon Jego średnia temperatura ciała wynosi od 1,300 a 1,500 stopniami Fahrenheita. W wewnętrznym worku z płomieniem temperatura osiąga 3,000 stopni.
Ultra Sun Jeśli głęboko wdycha, jest to znak, że zaraz zaatakuje. Przygotuj się na uderzenie płomieniami o temp. ponad 3,000 stopni Fahrenheita!
Ultra Moon Komora płomieniowa wewnątrz ciała zapala się, gdy Flareon zostaje zdenerwowany, osiągając temperaturę do 1,650 stopni Fahrenheita.
Let's Go Pikachu Ma wewnątrz komorę płomieniową. Wdycha, a następnie wydmuchuje ogień o temp. ponad 3,000 stopni Fahrenheita.
Let's Go Eevee
Sword Gdy zgromadzi wystarczającą ilość ciepła, temperatura ciała tego Pokémona może osiągnąć nawet 1,700 stopni Fahrenheita.
Shield Przechowuje część powietrza, które wdycha, w wewnętrznym woreczku z płomieniem, który ogrzewa go do ponad 3,000 stopni Fahrenheita.

Lokalizacja

Gra Lokalizacja
Red Ewoluowanie Eevee
Blue
Blue (japoński) Ewoluowanie Eevee
Yellow Ewoluowanie Eevee
Gold Ewoluowanie Eevee
Silver
Crystal Ewoluowanie Eevee
Ruby Wymiana
Sapphire
Emerald Wymiana
FireRed Ewoluowanie Eevee
LeafGreen
Colosseum Wymiana
XD Ewoluowanie Eevee
Diamond Ewoluowanie Eevee
Pearl
Platinum Ewoluowanie Eevee
HeartGold Ewoluowanie Eevee
SoulSilver
Pal Park Ląd
Black Wymiana
Event Global Link
White
Black 2 Ewoluowanie Eevee
White 2
X Ewoluowanie Eevee
Y
Omega Ruby Ewoluowanie Eevee
Alpha Sapphire
Sun Ewoluowanie Eevee
Moon
Ultra Sun Ewoluowanie Eevee
Ultra Moon
Let's Go Pikachu Ewoluowanie Eevee
Let's Go Eevee
Sword Lake of Outrage (Overworld)
Giant's Cap (Max Raid Battles)
Shield

W pobocznych grach

Gra Lokalizacja
MD Red Ewoluowanie Eevee
MD Blue
Ranger Świątynia Fiore
MD Time Ciemny Krater (B1F-B15F, Głęboki Ciemny Krater B1F-B14F), Wielki Wulkan (1F-19F)
MD Darkness
MD Sky Ciemny Krater (B1F-B15F, Głęboki Ciemny Krater B1F-B14F), Wielki Wulkan (1F-19F)
Ranger: SoA Jaskinia Wulkanu
MD Blazing Ewoluowanie Eevee
Ranger: GS Wyspa Faldera, Świątynia Ognia
Conquest Ewoluowanie Eevee
MD GTI Wypalona Pustynia (1F-10F), Rdzawa Góra (Pozłacana Hala), Szczęki Otchłani (Niezbadana Droga, Pozłacana Hala), Dymiąca Góra (Niezbadana Droga, Pozłacana Hala)

Trzymany przedmiot

Gra Trzymane przedmioty
Red* Blue* Gorzka Jagoda (100%)
Yellow*

Statystyki

Podstawowe Statystyki

Statystyki Zasięg
Na Poz. 50 Na Poz. 100
65
125 - 172 240 - 334
A:
130
121 - 200 238 - 394
O:
60
58 - 123 112 - 240
95
90 - 161 175 - 317
110
103 - 178 202 - 350
S:
65
63 - 128 121 - 251
Suma:
525
Inne Pokémony z tą sumą

Statystyki Pokéathlonu

Szybkość
3/4 ★★★
Moc
4/5 ★★★★
Talent
2/3 ★★
Upór
2/3 ★★
Skoczność
3/3 ★★★
Suma
14/18 ★★

Efektywność typów

normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy ½×
duchowy
stalowy ½×
ognisty ½×
wodny
trawiasty ½×
elektryczny
psychiczny
lodowy ½×
smoczy
mroczny
baśniowy ½×
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy ½×
duchowy
stalowy ½×
ognisty ½×
wodny
trawiasty ½×
elektryczny
psychiczny
lodowy ½×
smoczy
mroczny
baśniowy ½×
normalny
walczący
lodowy
trujący
ziemny
kamienny
robaczy ½×
duchowy
stalowy ½×
ognisty ½×
wodny
trawiasty ½×
elektryczny
psychiczny
lodowy ½×
smoczy
mroczny
baśniowy ½×
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy ½×
duchowy
stalowy ½×
ognisty ½×
wodny
trawiasty ½×
elektryczny
psychiczny
lodowy ½×
smoczy
mroczny
baśniowy ½×
Notki:

Lista ruchów

Główny artykuł: Flareon/Lista ruchów w poprzednich generacjach

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczanie

Specjalne ruchy

Ewolucja

Eevee
Niewyewoluowany
Eevee
normalny
Bag Fire Stone Sprite
Kamień Ognia

Flareon
Pierwsza ewolucja
Flareon
ognisty

Ciekawostki

Pochodzenie

Powiązane artykuły

135MS #135: Jolteon
Pokémony
#137: Porygon 137MS