FANDOM

Film Pokémon: Strażnik Pokémon i Świątynia Morza, po japońsku ポケモンレンジャーと蒼海の王子 マナフィ, to czwarty i ostatni film Pokémon z serii Advanced Generation i jednocześnie dziewiąty ze wszystkich filmów Pokémon. Film zadebiutował w japońskich kinach 15 lipca 2006 r., a w Stanach Zjednoczonych na Cartoon Network w dniu 23 marca 2007 roku. W Polsce nie został wydany.

Opis fabuły

Zły i podstępny kapitan chce mieć w posiadaniu pewne jajo, z którego wkrótce wykluje się legendarny Pokémon zwany Księciem Mórz - Manaphy. Kiedy jajo trafia w ręce niegodziwca, młody Strażnik Pokémon wykrada niewyklutego stworka. Tymczasem Ash, May, Brock i Max wciąż kontynuują swoją wędrówkę, aż pewnego dnia spotykają strażnika z jajkiem. Wiedzą oni, że wkrótce kapitan przybędzie po jajko. Ash postanawia pozostać i uratować Pokémona.

Główne Pokémony

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Podczas wstępu do filmu pojawiają się członkowie Zespołu R, ze złapaną przez nich Rayquazą.
  • Kunihiko Yuyama udał się do Włoch i odwiedził ruiny Rzymu, Neapolu i wyspę Capri, aby stworzyć miejsca akcji filmu.
  • Ten film był pierwszym, w którym psychiczny Pokémon nie był głównym bohaterem.

Błędy

  • Gdy młody Jackie zostaje otoczony przez Pokémony, długie pióra na głowach Altarii były białe, a nie niebieskie.
  • W kilku scenach filmu bransoletka May znika z jej nadgarstka.

Link do filmu

Zobacz też

Filmy Pokémon
Oryginalna seria
Zemsta MewtwoUwierz w swoją siłęZaklęcie UnownGłos lasuBohaterowie
Advanced Generation
Jirachi – Spełnione marzeniaCel DeoxysLucario i Tajemnica MewPokémon Ranger i Świątynia Morza
Diament i Perła
Wzejście DarkraiaGiratina i Strażnik NiebaArceus i Klejnot ŻyciaZoroark: Mistrz Iluzji
Czerń i Biel
Biel—Victini i Zekrom/Czerń—Victini i ReshiramKyurem kontra Miecz SprawiedliwościGenesect i objawiona legenda
XY

Diancie i Kokon ZniszczeniaHoopa i Starcie Wszech czasówVolcanion i Mechaniczny Fenomen

Słońce i Księżyc
Wybieram Cię!Everyone's StoryMewtwo Strikes Back EVOLUTION