Pokémon Wiki
Advertisement

Szef Metra Emmet (jap. サブウェイマスタークダリ Mistrz Metra Kudari) jest jednym z liderów Metra Walk w Black, White, Black 2, i White 2, razem z Ingo.

W grach

Pokémony

Podwójne Pociągi

21 seryjna walka

Super Podwójne Pociągi

49 seryjna walka

Multi Pociągi

21 seryjna walka

Super Multi Pociągi

49 seryjna walka

Pokémon Black 2 i White 2

Oprócz bitew w Metrze Walk, Emmet i jego brat walczą w trybie Multi Walki z graczem i jego odpowiednikiem jako część fabuły.

Grafika

Sprite'y

Spr BW Emmet.png Spr B2W2 Emmet.gif Emmet BW OD.png Emmet OD.png
Sprite z
Black i White
Sprite z
Black 2 i White 2
Sprite overworld z
Black i White
Sprite overworld z
Black 2 i White 2

Cytaty

Główny artykuł: Emmet/Cytaty

W anime

W głównej serii

Emmet w anime

Emmet to stary znajomy Cilana, z którym po raz pierwszy spotkał się na zjeździe entuzjastów metra. Emmeta odnosi się do Ingo jako do "starszego brata" w japońskiej wersji anime, co wskazuje, że jest młodszym bliźniakiem.

Emmet razem z Ingo zadebiutował pod koniec Beheeyem, Duosion, i Złodziej ze Snów!, w którym wykryli, że Zespół R manipulował przy zwrotnicach toru. W Walka na Górze Bearticów!, para udała się na poszukiwanie, co lub kto powoduje te zakłócenia i ujrzeli dwie postacie—Jessie i Jamesa—zanim ci zniknęli w cieniu.

W Kryzys w podziemiach! i Bitwa w podziemiach! Emmet i jego brat spotkali Asha, Cilana i Iris, gdy pociąg, którym jechali, zatrzymał się. Po tym, jak Pokémony zostały skradzione z Centrum Pokémonów, Emmet i Ingo połączyli siły z grupą, aby skoordynować strategię kontrataku, aby powstrzymać Zespół R i odzyskać wszystkie skradzione Pokémony.

W Zagubieni w Pieczątkowym Wyścigu! Emmet i jego brat pomogli młodej dziewczynie, Erinie, znaleźć jej zaginioną Axew. Po tym wynagrodzili dobry uczynek Asha i Cilana proponowaną Dwuwalką przeciwko Szefom Metra. Mimo, iż Ash i Cilan starali się jak najlepiej, zostali pokonani, kiedy Chandelure Ingo zatrzymał ich Pokémony Psychokinezą, tak aby Eelektross Emmeta mógł je wykończyć Błyskawicą.

Emmet wraz z Ingo, pojawił się w Mistrzowie od Dwuwalk! jako część fantazji wymyślonej przez Sorena, który chełpił się, że on i jego brat Rocko pokonali Szefów Metra w Dwuwalce. Jednakże to stwierdzenie zostało szybko obalone przez Rocko.

Emmet pojawił się na krótko podczas napisów końcowych Genesect i objawiona legenda! oraz w retrospekcji Cilana w Obrona Sali Striatonu!

Osobowość i cechy charakteru

Emmet i jego brat Ingo są wyraźnie podobni. Są oni zarówno skomponowani, jak i precyzyjni, co jest ważnym atrybutem jego roli jako jednego z Szefów Metra. Podczas gdy Ingo często przejmuje inicjatywę, Emmet dopasowuje się do strategii bitewnych swojego brata.

Pokémony

Eelektross
Eelektross Emmeta
Eelektross pierwszy raz się pojawił, zasilając elektrycznością wagon serwisowy, którego Ingo i Emmet używali, aby dogonić Zespół R.

Został użyty w Zagubieni w Pieczątkowym Wyścigu! w walce przeciwko Cilanowi i Ashowi.

Pojawił się również w fantazji w Mistrzowie od Dwuwalk! oraz w retrospekcji w Obrona Sali Striatonu!.

Znane ruchy Eelektrossa to Wyładowanie, Kwas i Błyskawica.

Debiut Bitwa w podziemiach!

Aktorzy głosowi

Japonia: 古島清孝 Kiyotaka Furushima
Stany Zjednoczone: Wayne Grayson
Polska: Bartosz Martyna

W GOTCHA!

Emmet na krótko się pojawił w GOTCHA!.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Emmet w Pokémon Adventures

Pokémony

Ciekawostki

Powiązane artykuły

Postacie niezależne w grach rdzennej serii
Unova Profesor JuniperMama (BW)Mama (B2W2)CherenBiancaOjciec BianciHughCedric JuniperFennelAmanita
CilanChiliCressLenoraHawesLoblollyCharlesIrisDraydenAlderBengaCurtisYancyBrycenSabrinaTata Roxie
HilbertHildaNateRosaIngoEmmetCynthiaMorimotoNishinoLookerNColressGhetsisPrezes Fanklubu Pokémonów
Zespół PlazmaClydeLiderzy SalElitarna CzwórkaUczestnicy PWTKrytyk ImionPara z Centrum Opieki DziennejSędziaSprzedawca Magikarpi

Advertisement