Pokémon Wiki
Advertisement

Elektrium Z (jap: デンキZ Elektryczny Z) to rodzaj Kryształu-Z wprowadzonego w Pokémon Sun i Moon. Jest to przynależny typowi Elektrycznemu Kryształ-Z i pozwala Pokémonom ulepszyć ich ruchy typu Elektrycznego w Ruchy-Z.

W grach

Koszt

Gry Koszt Cena sprzedaży
SMUSUM N/A N/A

Efekt

Bag Electrium Z Sprite.png Przedmiot z plecaka

Potrafi tworzyć trzymane przedmioty Elektrium Z dla Pokémonów gracza.

Held Electrium Z Sprite.png Trzymany przedmiot

W walce

Pozwala właścicielowi ulepszyć zadające obrażenia ruchy typu Elektrycznego w Ruch-Z Gigawoltowy Chaos lub ulepszyć ich statusowe ruchy typu Elektrycznego w Ruchy-Z.

Niepodatny na działania negujące przedmioty (na przykład Embargo i Niezdara). Działania manipulujące przedmiotami (takie jak Sztuczka i Rzut) nie mogą usunąć Kryształu-Z z Pokémona.

Multityp zmienia Arceusa trzymającego ten przedmiot w formę typu Elektrycznego. Rayquaza nie może Mega Ewoluować jeśli trzyma Kryształ-Z.

Poza walką

Trzymany Elektrium Z zostaje automatycznie usunięty, jeśli Pokémon zostaje wymieniony pomiędzy graczami.

Multityp zmienia Arceusa trzymającego ten przedmiot w formę typu Elektrycznego.

Opis

Przedmiot w plecaku

Gry Opis
SMUSUM Przekształca Moc-Z w Kryształy-Z, które ulepszają ataki typu Elektrycznego w Elektryczne Ruchy-Z.

Trzymany przedmiot

Gry Opis
SMUSUM Jest to skrystalizowana forma Mocy-Z. Ulepsza ruchy typu Elektrycznego w Ruchy-Z.

Nabycie

Gry Metoda
SM Demo Wzgórze Dziesięciu Karatów (nagroda od Kukui po pokonaniu Totemowego Hakamo-o)
SMUSUM Obserwatorium Hokulani (nagroda za ukończenie próby Sophoclesa)

Wygląd

To jest grafika Elektrium Z widzianego na oficjalnej stronie Pokémon Sun i Moon.

Electrium Z artwork.png
Elektrium Z

Advertisement