FANDOM

Elektrium Z (japoński: デンキZ Electric Z) jest rodzajem Kryształu-Z wprowadzonego w Pokémon Sun i Moon. Jest to przynależny typowi Elektrycznemu Kryształ-Z i pozwala Pokémonom ulepszyć ich ruchy typu Elektrycznego w Ruchy-Z.

W grach

Cena

GryKosztCena sprzedaży
SMUSUM N/A N/A

Działanie

Bag Electrium Z Sprite Przedmiot w plecaku

Potrafi tworzyć trzymane przedmioty Elektrium Z dla Pokémonów w zespole.

Held Electrium Z Sprite Trzymany przedmiot

W walce

Pozwala właścicielowi ulepszyć zadające obrażenia ruchy Typu Elektrycznego w Ruch-Z Gigawoltowy Chaos lub ulepszyć ich statusowe ruchy typu Elektrycznego w Ruchy-Z.

Niepodatny na działania negujące przedmioty (na przykład Embargo i Łamaga). Działania manipulujące przedmiotami (takie jak Sztuczka i Rzut) nie mogą usunąć Kryształu-Z z Pokémona.

Multityp zmienia Arceusa trzymającego ten przedmiot w formę typu Elektrycznego. Rayquaza nie może Mega Ewoluować jeśli trzyma Kryształ-Z.

Poza walką

Trzymany Elektrium Z zostaje automatycznie usunięty, jeśli Pokémon zostaje wymieniony pomiędzy graczami.

Multityp zmienia Arceusa trzymającego ten przedmiot w formę typu Elektrycznego.

Opis

Przedmiot w plecaku

Gry Opis
SMUSUM Moc-Z jest przekształcona w Kryształy-Z, które ulepszają ataki typu Elektrycznego w Elektryczne Ruchy-Z.

Trzymany przedmiot

Gry Opis
SMUSUM Jest to skrystalizowana forma Mocy-Z. Ulepsza ruchy typu Elektrycznego w Ruchy-Z.

Lokalizacja

GryOgraniczone metody Powtarzalne metody
SM Obserwatorium Hokulani (nagroda za ukończenie próby Sophoclesa)
USUM Obserwatorium Hokulani (nagroda za ukończenie próby Sophoclesa)