FANDOM

Ostry dyżur Pokémon, po japońsku たいけつ!ポケモンセンター!, to 2. odcinek z serii serii oryginalnej, ogólnie również 2. Na Zachodzie wchodzi w skład pierwszego sezonu.

Streszczenie

Ash dociera do Wertanii z ciężko rannym Pikachu. Miasto jest w stanie wysokiej gotowości, gdyż w pobliżu widziano członków złego Zespołu RJessie, Jamesa i Meowtha, których celem jest kradzież cennych Pokémonów.

Kiedy Ash czeka w Centrum Pokémonów na wieści o stanie Pikachu, pojawia się Misty, zła na Ketchuma za zniszczenie jej roweru, ale zmiękcza się, gdy widzi Pokémona chłopaka na noszach.

Zespół R powoduje awarię prądu i wdziera się do Centrum Pokémonów. Gdy Siostra Joy transportuje Poké Balle do Marmorii w celu ich bezpieczeństwa, Ash próbuje odeprzeć atak Pokémonów – Koffinga i Ekansa. Pikachu, strasznie wyczerpany, podnosi się i sprzymierza z gronem innych Pikachu z Centrum Pokémonów, przez co udaje im się pokonać złoczyńców!

Odkrywszy, że Pikachu Asha nie jest zwykłym Pikachu, Jessie, James i Meowth postanawiają go zdobyć.

Misty dołącza do Asha i jego Pikachu w podróży, dopóki Ketchum nie spłaci jej roweru. Spacerując przez Las Wertański, przyjaciele spotykają Caterpie. Ash postanawia złapać swojego pierwszego Pokémona. Czy mu się uda?

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Błędy

  • Gdy Ash wypuszcza Pidgeya z Pokéballa, oczy Pidgeya są żółte, a nie biało-czarne.

Link do odcinka

Zobacz też