FANDOM

Drake
Drake Orange Islands
ユウジ Yūji
Informacje
Płeć Męska
Miasto Wyspa Pummelo
Region Wyspy Pomarańczowe
Stanowisko Główny Lider
Debiut Witaj, Pummelo
Postać

Drake jest liderem Ligi Pomarańczowej. Trenerzy, którzy go pokonają w pełnej walce na Stadionie Pummelo, otrzymają Trofeum Zwycięzcy i zostaną wprowadzeni do Hali Sławy Ligi Pomarańczowej.

Historia

Ash Ketchum walczył z nim w odcinkach Witaj, Pummelo i Wejście Dragonite'a.

Chociaż w dubbingu oznacza, że Drake jest tylko jednym z pięciu Liderów w Lidze Pomarańczowej, w japońskiej wersji specjalnie używa tytułu Główny Lider, który oznacza jego znaczenie. Dodatkowo, Drake niekoniecznie jest Mistrzem Ligi biorąc pod uwagę, że nie jest wyjaśnione, czy kiedykolwiek naprawdę pokonał poprzedniego Głównego Lidera w celu tytułu (choć tak sugeruje).

Ash był pierwszą osobą, która pokonała Drake'a w historii Ligi Pomarańczowej. Przed wyzwaniem Asha, Drake wydawał się znudzony i zastanawiał się, czy ktoś mógłby kiedykolwiek go pokonać. Trzyma on Poké Ball cenionego Dragonite'a wokół szyi.

Pokémony

Dragonite
Drake DragoniteDebiut: Witaj, Pummelo

Główny artykuł: Dragonite Drake'a

Drake używał Dragonite'a w walce z Ashem Ketchumem. Okazał się bardzo silnym wojownikiem. Z imponującą szybkością i siłą, był w stanie pokonać Charizarda, Squirtle'a i Taurosa. Mimo że pokonał trzy Pokémony Asha, był jeszcze w stanie pokonać Zespół R, gdy próbował kolejną próbę uchwycenia go w chwili, gdy był zmęczony.

Ataki
Hiper Promień, Wodna Broń, Lodowy Promień, Klaps, Gniew Smoka, Piorun, Powalenie, Łomot Czaszką, Zwinność i Grzmot
Ditto
Drake DittoDebiut: Witaj, Pummelo Ditto był pierwszym Pokémonem Drake'a użytym przeciwko Ashowi. Dzięki Transformacji, był on w stanie całkowicie naśladować Pikachu i dopasować się do wszystkich jego ataków. Jednak w końcu Pikachu był w stanie wyprzedzić Ditto ze względu na to, że stan fizyczny Ditto pozostaje taki sam, pomimo jego transformacji. Został pokonany przez Pikachu.
Ataki
Transformacja
Onix
Drake OnixDebiut: Witaj, Pummelo Onix był drugim przeciwnikiem Asha. Squirtle rozpoczął walkę Wodną Bronią, ale Onix uniknął atak za pomocą Tunelu. Ash postanowił więc wysłać Squirtle'a do wody, lecz Onix wyszedł z ziemi i owinął Squirtle'a. Squirtle uciekł za pomocą Hydro Pompy. Po osłabieniu Onixa Łomotem Czaszką, Squirtle Asha wygrał bitwę.
Ataki
Tunel i Związanie
Gengar
Drake GengarDebiut: Witaj, Pummelo Trzecim Pokémonem Drake'a użytym przeciwko Ashowi był Gengar. Ash początkowo wysłał Taurosa, ale po nieudanej próbie użycia Szczelinowego Uderzenia, został przywołany. Ash następnie wystawił Lapras. Lapras unikała ataku Hipnozy nurkując pod wodą, gdzie na nawierzchni zarówno Lapras jak i Gengar zaataskowali Lodowym Promieniem i Cieniem Nocy. Złączenie ataków spowodowało ogromny wybuch, pokonując dwa Pokémony.
Ataki
Promień Pomieszania, Hipnoza i Cień Nocy
Venusaur
Drake VenusaurDebiut: Wejście Dragonite'a Venusaur był czwartym Pokémonem Drake'a użytym przeciwko Ashowi. Walczył z Taurosem. Szczelinowe Uderzenie Taurosa nie działało ze względu na piasek na polubitwy. Ale po życiu przez Venusaura Słonecznego Promienia, Tauros był w stanie pokonać Venusaura Usunięciem.
Ataki
Słoneczny Promień i Dzikie Pnącze
Electabuzz
Drake ElectabuzzDebiut: Wejście Dragonite'a Electabuzz był piątym i finałowym Pokémonem Drake'a przed użyciem jego długo oczekiwanego Dragonite'a. Początkowo z łatwością pokonał Bulbasaura, ale przegrał z Charizardem i jego potężnym Sejsmicznym Wstrząsem.
Ataki
Elektryczny Szok, Piorun, Cios Gromu i Grzmot
Pomarańczowa Liga
Sala Mikan Coral-Eye Badge
CissySmall
Liderka Sali
Cissy
Sala Navel Sea Ruby Badge
DannySmall
Lider Sali
Danny
Sala Trovita Spike Shell Badge
RudySmall
Lider Sali
Rudy
Sala Kumquat Jade Star Badge
LuanaSmall
Liderka Sali
Luana
Stadion Pummelo WinnerTrophy
DrakeSmall
Lider Pomarańczowej Ligii
Drake