Pokémon Wiki
Advertisement
Pokémon Wiki

Diantha (jap. カルネ Carnet) jest słynną i uznaną aktorką, które jest Czempionką Ligi Pokémon regionu Kalos w Pokémon X i Y. Jest jedyną postacią w grach, która ma klasę Trenera Wielka Księżna.

W rdzennej serii

Pokémony

Pokémon X i Y

We wszystkich jej bitwach, Gourgeist Dianthy ma Średni Rozmiar.

Liga Pokémon
Pałac Walk - Bez Pisma Wyzwania
Pałac Walk - Pismo Wyzwania
Pałac Walk - Niebieskie Pismo Wyzwania
Pałac Walk - Czerwone Pismo Wyzwania
Pałac Walk - Czarne Pismo Wyzwania
Wymienione z graczem
Miejsce Pokémon
gracza
Wymieniony Pokémon
Przezwisko
Przedmiot Zdolność i Natura Angielski i
japoński OT
ID IV
Miasto Lumiose* 000MS.png Dowolny Pokémon
Ralts
Ralts
Ralts
ラルトス
Gardevoirit Gardevoirit Synchronizm
Skromna
Diantha
カルネ
37110 20/20/20/31/20/31

Grafika

Sprite'y

VSDiantha.png XY Diantha Icon.png
Portret VS z
X i Y
Ikona na PSS z
X i Y

Cytaty

Główny artykuł: Diantha/Cytaty

W anime

W głównej serii

Diantha w anime

Diantha zadebiutowała w Więzi Ewolucji!, w którym uczestniczyła w walce pokazowej przeciwko Magnusowi. Diantha nie miała zbyt dużych problemów z pokonaniem Absola przeciwnika dzięki swojej Gardevoir w walce, podczas której pokazała, że potrafi dowodzić swoją Gardevoir poprzez zwykły kontakt wzrokowy. Później Ash i jego przyjaciele napotkali Dianthę w przebraniu, próbującą dostać kawałek czekoladowego ciasta ze sklepu. Zgodziła się stoczyć bitwę z Ashem, ale walka między Pikachu i Gardevoir została przerwana przez Zespół R, który ukradł Gardevoir i zabrał ją daleko. Dzięki przewodnictwu Kamienia Klucza Dianthy, Ash i jego przyjaciele byli w stanie znaleźć Zespół R. Wówczas Diantha Mega Ewoluowała swoją Gardevoir w Mega Gardevoir, która z łatwością wyrwała się ze swojego więzienia i posłała trio w przestworza.

Podobnie jak w grach, Diantha jest sławną gwiazdą filmową. Grała w filmie pod tytułem "Moja Słodka, Słodka Dama". Jest także fanką deserów i stara się skosztować lokalnych przysmaków za każdym razem, gdy przyjeżdża do nowego miasta. Jej menadżerem jest Kathi Lee.

Była też widziana w fantazji w Lato odkryć!, w którym okazuje się również, że ona i Gardevoir uczestniczyli w Letnim Obozie Pokémonów, kiedy Diantha była młodsza, a Gardevoir była Raltsem.

Na początku Diancie i Kokon Zniszczenia Diantha walczyła z Wikstromem. Pojawiła się również w retrospekcji w Mega więź Garchompa!.

W Badawcza bitwa z mistrzynią! Diantha rozmawiała z Olympią o zagrożeniu, z jakim w przyszłości miał się zmierzyć Kalos, a podczas rozmowy Olympia pokazała jej wizję Zygarde'a. Kiedy Olympia wspomniała o Ashu i jego przyjaciołach, Diantha postanowiła ich wyśledzić i dać im znać, co usłyszała, ostatecznie spotykając się z nimi podczas ich treningu. Kiedy została poinformowana o mistycznej mocy Asha i Greninjy, poprosiła ponownie o walkę z Ashem. Diantha i Gardevoir początkowo mieli przewagę, ale w miarę trwania bitwy Ash i Greninja (która ostatecznie przekształcił się w Asho-Greninję, ku zdumieniu Dianthy) radzili sobie coraz lepiej. Diantha w końcu zdecydowała się grać na poważnie i Mega Ewoluowała swoją Gardevoir. Jednak Ash i Greninja zdołali udoskonalić swoją transformację i zwalili Gardevoir z nóg. Ale zanim bitwa mogła się kontynuować, Ash i Greninja zemdleli. Następnie Zespół R próbował złapać w swoje ręce osłabioną Gardevoir, ale Diantha z łatwością posłała ich ponownie w przestworza. Po podziękowaniu Gardevoir za jej wysiłki i upewnieniu się, że Ash i Greninja są w porządku, Diantha odeszła, ale nie mogła powstrzymać się od zakwestionowania natury transformacji Greninji i roli, jaką mieli odegrać Ash i jego przyjaciele. Pojawiła się ponownie w innej retrospekcji w następnym odcinku.

Diantha pojawiła się dalej od czasu Oto właśnie liga!, w którym stała pośrodku stadionu Konferencji Lumiose i powitała uczestników Konferencji. W Analiza kontra pasja! i Fascynująca rywalizacja! obserwowała walkę Asha i Sawyera w rundzie półfinałowej. W Emocje Ligi Kalos! obserwowała, wraz z Profesorem Sycamore, jak Ash i Alain szli w kierunku swoich stron pola bitwy na stadionie Konferencji Lumiose, na ostatnią rundę Konferencji. W Finały nie są dla strachliwych! obserwowała początek bitwy Asha i Alaina w ostatniej rundzie Konferencji Lumiose; oraz w Płomienny finał! obserwowała zakończenie walki.

W Przejęcie świata!, Marzenia, które zagrażają światu! i Właściwy bohater do właściwego zadania! Diantha została wciągnięta w atak Zespołu Flara na Miasto Lumiose.

W Niepewna obrona Kalos! i Formowanie doskonalszej więzi! Diantha pomagała zniszczyć Wielką Skałę.

Pojawiła się ponownie w retrospekcji w Do kolejnej rywalizacji!.

W Plusk, hops i skok po koronę! Diantha była na okładce magazynu czytanego przez Jessie.

Pokémony

Ta lista dotyczy znanych Pokémonów Dianthy w anime:

Diantha Gardevoir.png
Ralts → Kirlia → Gardevoir

Aktorzy głosowi

Japonia: 折笠富美子 Fumiko Orikasa
Stany Zjednoczone: Vanessa Gardner
Polska: Nieznana aktorka głosowa (XY028)
Marta Dobecka (XY118-obecnie)

W Pokémon Generations

Diantha w Pokémon Generations

W Piękno Wieczne Diantha rozmawiała z Lysandre'm w Kawiarni Soleil w Mieście Lumiose.

W Pokuta była na scenie z Profesorem Sycamorem i Calemem na paradzie, świętując osiągnięcie tego drugiego stania się nowym Czempionem Ligi Kalos.

W GOTCHA!

Diantha na krótko pojawiła się w GOTCHA!.

W mandze

W mandze Pokémon Adventures

Diantha w Pokémon Adventures

Młodsza Diantha w jej debiutanckim filmie w Pokémon Adventures

Pokémony

Ciekawostki

Notki

Liga Kalos
VSMalva.png
Elitarna Czwórka
Malva
VSSiebold.png
Elitarna Czwórka
Siebold
VSWikstrom.png
Elitarna Czwórka
Wikstrom
VSDrasna.png
Elitarna Czwórka
Drasna
VSDiantha.png
Czempionka
Diantha

Postacie niezależne w grach rdzennej serii
Kalos Profesor SycamoreGraceCalemSerenaShaunaTiernoTrevorAlexaCassiusInverSinaDexioGurkinn
BonnieDianthaAZLookerEmmaPan BondingFotograf PhilDziewczyna WspomnieńPrezes Fanklubu Pokémonów
Zespół FlaraPrzewodnik SaliLiderzy SalElitarna CzwórkaKasztelanki WalkKrytyk ImionPara z Centrum Opieki DziennejSędzia

Advertisement