FANDOM

Darla – epizodyczna postać z anime Pokémon. Pojawia się jedynie na krótko w odcinku Marcowy pochód Exeggutorów.

Biografia

Nic nie wiadomo o Darli, oprócz tego, że przez pewien czas była asystentką nieudolnego magika, Melvina, który prawie zawsze miał pecha. Prawie nikt nie chciał oglądać jego nieudolnych przedstawień, przez co cyrk, w którym pracował, zaczął bankrutować. Denerwowało to właściciela cyrku, a także Darlę, która przez to nie otrzymywała zapłaty za swoją pracę.

Na początku odcinka Darla jest wściekła na Melvina za to, że ten od dłuższego czasu jej nie zapłacił i mówi mu, że odchodzi. Ten desperacko błaga ją, by została, a także obiecuje jej, że gdy zdobędzie klientów to zapłaci jej od razu. Darla jest bardzo sceptycznie nastawiona, twierdząc, że nikt nie będzie chciał oglądać beznadziejnego występu Melvina. W pewnym momencie Melvin przymila się do Darli i ociera swoją twarz o jej ciało, obiecując, że tym razem odniesie sukces. To zachowanie denerwuje Darlę do tego stopnia, że w złości bije i nokautuje ona Melvina, mówiąc, że słyszała jego obietnicę już wcześniej, po czym żegna się z nim i odchodzi, ku jego rozgoryczeniu.

Nieznane są jej dalsze losy po tym zdarzeniu.

Aktorzy głosowi

Japonia: Nieznana aktorka
Stany Zjednoczone: Rachael Lillis
Polska: Nieznana aktorka

Ciekawostki

  • W japońskiej wersji, gdy bije ona Melvina za ocieranie się o nią, krzyczy do niego, by ją zostawił, zaś w angielskiej wersji mówi mu, że już wcześniej słyszała jego obietnicę.