FANDOM

Danny to lider sali na wyspie Środka. Wręcza Odznakę Morskiego Rubinu trenerom, którzy go pokonają.

Historia

Danny był drugim liderem sali, którego Ash spotkał na Pomarańczowym Archipelagu. Zdaje się, że uprawia on sporty wodne, w tym żeglarstwo i windsurfing. On i Misty wydają się rozwijać stosunki do siebie w odcinku Ostry ślizg.

Danny nie tylko walczył z Ashem, ale również wyzwał Asha do współpracy z jego Pokémonami, aby zdobyć odznakę. Początkowo, Danny i Ash musieli wspinać się po górach bez pomocy żadnego z ich Pokémonów. Następnie, Ash i Danny wybrali trzy Pokémony, by zbudowały tor, a finał polegał na wyścigu w dół stoku góry.

Pokémony

Przy sobie

Nidoqueen
Danny Nidoqueen
Nidoqueen była używana przez Danny'ego w pierwszym wyzwaniu przeciwko Ashowi. Korzystając z Lodowego Promienia była w stanie szybko zamrozić wodę w celu pokonania Laprasa. Siła fizyczna Nidoqueen był następnie używana do wykrojenia sanek z płyty lodu w 2 wyzwaniu.

Nidoqueen pojawiła się również w retrospekcjach w odcinkach Czas relaksu i Witaj Pummelo!.

Debiut Ostry ślizg
Machoke
Danny Machoke
Machoke Danny'ego był postrzegany w 2 wyzwaniu Asha, gdzie przyczynił się do wyrzeźbienia sanek z lodu, które Nidoqueen zamroziła wcześniej.

Machoke pojawił się również w retrospekcji w odcinku Witaj Pummelo!.

Debiut Ostry ślizg
Scyther
Danny Scyther
Scyther był jedynym Pokémonem Danny'ego, który brał udział w wyzwaniach 2 i 3. Najpierw pomógł wyrzeźbić blok lodu na sanki po czym następnie pomógł sterować sankami w wyścigu w dół góry.

Scyther pojawił się również w retrospekcjach w odcinkach Czas relaksu i Witaj Pummelo!.

Debiut Ostry ślizg
Electrode
Danny Electrode
Electrode był jednym z Pokémonów Danny'ego, które zostały użyte w wyścigu w dół góry. Korzystając z wagi, pokonał również Zespół R.

Electrode pojawił się również w retrospekcjach w odcinkach Czas relaksu i Witaj Pummelo!.

Debiut Ostry ślizg
Geodude
Danny Geodude
Geodude był widziany tylko podczas wyścigu w dół góry. Korzystając z jego wagi, kierował saniami, a także miał potężny rzut w walce na śnieżki do obrony przed Zespołem R.

Geodude pojawił się również w retrospekcjach w odcinkach Czas relaksu i Witaj Pummelo!.

Debiut Ostry ślizg

Aktorzy głosowi

Japonia: 松本保典 Yasunori Matsumoto
Stany Zjednoczone: Jim Malone
Polska: Robert Ostolski

Zobacz też

Liga Pomarańczowa
Coral-Eye Badge
Liderka Sali
Cissy
Sala Mikan
Sea Ruby Badge
Lider Sali
Danny
Sala Środka
Spike Shell Badge
Lider Sali
Rudy
Sala Trovita
Jade Star Badge
Liderka Sali
Luana
Sala Kumquat
Winner Trophy
Najwyższy Lider Sali
Drake
Stadion Pummelo