FANDOM

Dawn i jej pierwsza rywalka! (Japoński: コンテストバトル!ライバル対決!! Contest Battle! Rival Confrontation!!) to 12 odcinek serii Diament i Perła, a 478 ogólnie.

Fabuła

Pokazy Pokémonów w mieście Jubilife trwają, a biorą w nich udział Dawn, Ash, Jessie (przebrana za Jessilinę) i koordynatorka o imieniu Zoey. Ash dowiaduje się, że będzie walczyć z Zoey, a ta jest zszokowana słysząc, że Ash nie jest koordynatorem. Kiedy Aipom Asha i Glameow Zoey szli łeb w łeb w walce. Pokazy nie są podobne do walk w siłowni, jak mówi Zoey, i dlatego Ash przegrał.

Drugim przeciwnikiem Zoey będzie Dawn, a walka będzie sie toczyć między Buneary a Glameowem Zoey. Dawn miała okazję obejrzeć Glameowa w akcji. Pełne wdzięku skoki Buneary i potężny Lodowy Promień igrały z atakami Poké Kota. Kiedy skończył się czas, Zoey została ogłoszona zwycięzcą.

Runda finałowa konkursu to walka pomiędzy Zoey a Jessie! Glameow Zoey pokonał Carnivine'a, a Zoey zdobyła swoją drugą wstążkę. Pod koniec dnia, Dawn i grupa żegnają się z Zoey, a obie koordynatorki obiecują spotkać się ponownie w innym konkursie. Teraz Dawn ma nowego rywala, który jest też nowym przyjacielem!

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Ludzie

Pokémony