Pokémon Wiki
Advertisement
Pokémon Wiki

Cinderace (japエースバーン Aceburn) jest Pokémonem typu Ognistego, wprowadzonym w Generacji VIII.

Ewoluuje z Raboota począwszy od poziomu 35. Jest to finalna forma Scorbunny'ego.

Cinderace posiada formę Gigantamax, która została wprowadzona w The Isle of Armor.

Biologia

Cinderace to dwunożny, przypominający królika Pokémon. Większość tułowia i głowy, a także ramiona i ogon są białe. Ma długie białe uszy, których wnętrze jest żółte. Jego oczy, które mają czerwono-pomarańczowe źrenice i białe tęczówki, mają pod nimi głęboki granatowy wzór, a nad nimi żółte brwi. Brwi te łączą się przy nosie, który jest czerwono-pomarańczowy i tworzą "koronę", która łączy się z czerwono-pomarańczową kępką włosów wystającą z czoła. Po obu stronach pyska ma dwie podobne do wąsów kępki białego futra. Na każdym ramieniu znajduje się granatowa łata futra, która biegnie wzdłuż tułowia i łączy się na środku klatki piersiowej, tworząc coś, co przypomina sportowy podkoszulek. To granatowe futro jest również widoczne na dolnej części tułowia, tworząc coś, co przypomina pasek. Futro na dolnej części ciała jest czerwono-pomarańczowe i przypomina parę spodni, z żółtymi kieszeniami i zakończonymi żółtymi kępkami na kolanach, z małymi kępkami futra z tyłu ud. Jego kostki i stopy są w kolorze granatowym i czerwono-pomarańczowym na palcach. Na spodniej stronie każdej stopy znajdują się trzy żółte plamki futra, z których wystrzeliwuje płomienie podczas ataku na przeciwników.

Żonglując kamykiem nogami, Cinderace może przekształcić go w płonącą piłkę do kopania. Obracając piłkę, może on przeprowadzać ataki, których przeciwnicy z trudem unikają. Strzały, które oddaje, mogą pozostawić przeciwników spalonych. Cinderace jest zdolny do ataku i obrony. Cinderace może się nakręcić z podniecenia, jeśli będą mu kibicować. Jednak jeśli zacznie szpanować, znajdzie się w trudnej sytuacji. Ze względu na mocny rdzeń i świetną równowagę, Cinderace może wykonywać potężne kopnięcia z każdej pozycji. W bitwie wykorzystuje pomysłową pracę nóg, aby zwodzić przeciwników i nimi rzucić.[1]

Jako Gigantamax Cinderace, po kilku zmianach stał się większy. Białe uszy wydłużyły się, a ich żółte wnętrze rozszerzyło się. Jeździ na Ognistej Piłce, która z powodu Gigantamaksacji stała się olbrzymią pomarańczową kulą ognia. Kula ognia może czasami przekroczyć rozmiar 300 stóp. Jego kula ognia ma biały nos i oczy. Wokół głowy można zobaczyć kilka ognistych uszu. Na czubku głowy ognistej kuli znajduje się grzebień w kształcie ognistego ptaka. Trzy czerwone chmury unoszą się nad Gigantamaxowym Cinderace'm.

Korzystając z dobrze dopracowanych technik i ducha walki, Gigantamax Cinderace może sprawić, że piłka będzie ścigać przeciwników prawie tak, jakby miała własny umysł. Mówi się, że ma najsilniejszą siłę nóg ze wszystkich Pokémonów. Może wykonywać potężne ruchy, które przytłaczają nawet Dynamaxowego Pokémona bez gigantycznej Ognistej Piłki.[2] Olbrzymia Ognista Piłka nigdy nie chybia celu, jako że jest nasycona duchem walki Cinderace'a, kompletnie smażąc przeciwnika.

Cinderace jest jedynym znanym Pokémonem zdolnym do używania ruchu Ognista Piłka i ekskluzywnego Ruchu Giga Maks., Giga Maks. Kula Ognia.

W anime

W mandze

Dane w grach

Wpisy w Pokédexie

Gra Wpis z Pokédexa
Ten Pokémon był niedostępny przed Generacją VIII.
Sword Żongluje kamykiem stopami, zmieniają go w płonącą piłkę do kopania. Jego strzały mocno uderzają w przeciwników i pozostawiają ich spalonych.
Shield Jest zdolny zarówno do ataku, jak i obrony, a podczas kibicowania nakręca się. Ale jeśli zacznie szpanować, może postawić się w trudnej sytuacji.
Gigantamax Cinderace
Sword Przepełniona duchem walki Cinderace'a, olbrzymia Ognista Piłka nigdy nie chybia celu i piecze przeciwników całkowicie.
Shield Energia Gigantamax może czasami spowodować, że średnica kuli ognia tego Pokémona przekroczy 300 stóp.

Lokalizacje w grze

Gra Lokalizacja
Sword Ewoluowanie Raboota
Shield

W pobocznych grach

Trzymane przedmioty

Statystyki

Podstawowe statystyki

Statystyki Zasięg
Na Poz. 50 Na Poz. 100
80
140 - 187 270 - 364
A:
116
108 - 184 213 - 364
O:
75
72 - 139 139 - 273
65
63 - 128 121 - 251
75
72 - 139 139 - 273
S:
119
111 - 188 218 - 370
Suma:
530
Inne Pokémony z tą sumą

Efektywność typów

normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy ½×
duchowy
stalowy ½×
ognisty ½×
wodny
trawiasty ½×
elektryczny
psychiczny
lodowy ½×
smoczy
mroczny
baśniowy ½×
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy ½×
duchowy
stalowy ½×
ognisty ½×
wodny
trawiasty ½×
elektryczny
psychiczny
lodowy ½×
smoczy
mroczny
baśniowy ½×
normalny
walczący
lodowy
trujący
ziemny
kamienny
robaczy ½×
duchowy
stalowy ½×
ognisty ½×
wodny
trawiasty ½×
elektryczny
psychiczny
lodowy ½×
smoczy
mroczny
baśniowy ½×
normalny
walczący
latający
trujący
ziemny
kamienny
robaczy ½×
duchowy
stalowy ½×
ognisty ½×
wodny
trawiasty ½×
elektryczny
psychiczny
lodowy ½×
smoczy
mroczny
baśniowy ½×

Lista ruchów

Poprzez poziom

Poprzez TM/TR

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczanie

Specjalne ruchy

Ewolucja

Scorbunny.png
Niewyewoluowany
Scorbunny
ognisty
Rzadki Cukierek
Poziom 16
Raboot.png
Pierwsza ewolucja
Raboot
ognisty
Rzadki Cukierek
Poziom 35

Cinderace.png
Druga ewolucja
Cinderace
ognisty

Formy

Dynamax icon.png
Czynnik Gigantamax
Cinderace.png
Cinderace
Cinderace
ognisty

Opaska Dynamax
Opaska Dynamax

Działa na trzy tury
Cinderace.png
Gigantamax Cinderace
Cinderace
ognisty

Sprite'y

Sword Shield
815 VIII.png 815 s VIII.png
Normalny Lśniący
Sword Shield
815Gi VIII.png 815Gi s VIII.png
Normalny Lśniący

Ciekawostki

Pochodzenie

Cinderace wydaje się być oparty na króliku lub zającu z elementami graczy piłki nożnej. Biorąc pod uwagę jego Ukrytą Zdolność, może być także odniesieniem do stopera, wszechstronnej pozycji w piłce nożnej.

Etymologia

Cinderace może być kombinacją cinder i ace. Może również zawierać słowo race.

Aceburn może być kombinacją ace i burn lub bunny.

Powiązane artykuły

Notki

Raboot #814: Raboot
Pokémony
#816: Sobble Sobble
Advertisement