FANDOM

Candice to liderka sali w mieście Snowpoint. Specjalizuje się w Pokémonach typu lodowego. Wręcza Odznakę Sopla trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Candice debiutuje w odcinku Klasowy trening, gdzie okazuje się być nauczycielem w Szkole Trenerów w Snowpoint.

Candice Sweater

Sweter Candice

Ash walczył z nią w odcinku Cel - Siódma Odznaka, gdzie pokonał ją i zdobył Odznakę Sopla. W odcinku Piramidalny gniew Paul wyzwał ją do walki o odznakę, którą wygrał. Miała ona miejsce poza ekranem przed odcinkiem Pokaż na co cię stać.

Pojawiła się ponownie w odcinku Podwójny trening, gdzie obserwowała wygraną Zoey w pokazach Brussel. W odcinku Nie jestem Dee Dee, Jestem Dawn!, ona i Zoey obserwowały w telewizji występ Dawn w mieście Daybreak, do którego wspólnie się przygotowywały.

Pojawiła się także na krótko w odcinku Wielki bój o zwycięstwo!, gdzie oglądała udział Dawn i Zoey w Wielkim Festiwalu Sinnoh w telewizji.

Osobowość i cechy charakteru

Candice jest przyjaciółką Zoey z dzieciństwa i nazywa ją Zo-Zo (jap. ノ ゾ チ Nozotchi). Kiedy byłe młodsze, Candice pomogła Zoey w opiece nad Glameowem, dopóki dziewczynka nie będzie miała tyle lat, aby rozpocząć z nim podróż.

Candice bardzo wspiera swoich przyjaciół. Zawsze zachęca Zoey, by robiła wszystko, co w jej mocy. Lodowa trenerka by zobaczyć, jak Zoey bierze udział w konkursie w Brussel, opuściła rodzinne miasto Snowpoint. Pomogła także Dawn w ćwiczeniach do pokazów Daybreak.

Jej charakterystycznym znakiem jest użycie terminu "kiai".

Pokémony

Przy sobie

Abomasnow
Candice Abomasnow
Pierwszy raz wystąpiła w odcinku Klasowy trening. W tym odcinku pomogła pokonać Zespół R.

Była ostatnim Pokémonem jakiego Candice wybrała do walki z Ashem w odcinku Cel - Siódma Odznaka!. Szybko pokonała Staraptora oraz Grotle'a swoim potężnym Drewnianym Młotem. W końcu została pokonana przez Chimchara.

Pojawiła się również w odcinku Podwójny trening, gdzie razem z Candice zademonstrowały kombinację dla Dawn.

Debiut Klasowy trening!
Sneasel
Candice Sneasel Icy Wind
Sneasel był pierwszym Pokémonem Candice, którego użyła do walki z Ashem. Walczyła z Grotle. Choć miała przewagę, została w końcu znokautowana przez Wspinaczkę.
Debiut Cel - Siódma Odznaka
Medicham
Candice Medicham
Drugim Pokémonem wybranym do walki przez Candice był Medicham. Choć jej trenerka specjalizuje się w lodowych Pokémonach, ona nie zna żadnego ataku tego typu. Walczyła ze Staraptorem. Pomimo dobrej walki, została pokonana przez Dzielnego Ptaka.
Debiut Cel - Siódma Odznaka
Snover
Candice Snover Bullet Seed
Snover była trzecim wyborem Candice. Jest płci żeńskiej. Jest również świetną wojowniczką oraz zna silne lodowe i trawiaste ataki. Dzięki nim pokonała Gliscora, lecz zwyciężył z nią Chimchar.
Debiut Cel - Siódma Odznaka
Dodrio
Candice Dodrio
Candice użyła Dodrio jako środka transportu w odcinku Piramidalny gniew!.
Debiut Piramidalny gniew!

Tymczasowe

Turtwig
Candice Turtwig
Candice używała Turtwiga, gdy była młodsza, co widać w retrospekcji. Nie wiadomo, czy faktycznie należał do niej, czy był jednym z wielu Pokémonów używanych w szkole.
Debiut Klasowy trening!

Pomogła

Glameow
Candice Zoey Glameow
Candice pomogła w zatrzymaniu Glameowa Zoey, gdy była młodsza. Zoey trzymała go w szopie poza szkołą, bo jej rodzice nie pozwolili jej go mieć. Pewnego dnia pan Honcho, dyrektor szkoły, odkrył, że Zoey trzyma w szopie Glameowa. Candice wkroczyła i pomogła Zoey. Do dziś Glameow i Candice zostali przyjaciółmi.
Debiut Koordynatorzy przypuszczają atak

Aktorzy głosowi

Japonia: 下屋則子 Noriko Shitaya
Stany Zjednoczone: Kether Donohue
Polska: Monika Pikuła
Liderzy sal w regionie Sinnoh
VSRoark VSGardenia VSMaylene VSCrasher Wake
Coal Badge Roark Forest Badge Gardenia Cobble Badge Maylene Fen Badge Wake
VSFantina VSByron VSCandice VSVolkner
Relic Badge Fantina Mine Badge Byron Icicle Badge Candice Beacon Badge Volkner