FANDOM

Caitlin jest trenerką typu psychicznego oraz członkinią Elitarnej Czwórki Unovy. Pojawiła się po raz pierwszy w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!.

Wygląd

Caitlin to dziewczyna o bardzo jasnej cerze i niebieskich oczach. Ma blond włosy, które sięgają prawie do ziemi. Ubiera się w bladoróżową suknię z różowym spodem, a na ramionach ma różową, półprzezroczystą pelerynkę. Nosi również różowe pantofelki i dużą czapkę na głowie.

Historia

Caitlin zadebiutowała w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!, gdzie uczestniczyła w meczu pokazowym przeciwko Cynthii w Pucharze Juniorów Światowego Turnieju Pokémon. Pomimo tego, że obie trenerki są bardzo silne, termin wprowadzony do walki zakończył się przed przegraną jakiejś ze stron, tak więc nie było zwycięzcy w tym meczu.

Pojawiła się znów w Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo!, gdzie brała udział w ceremonii zamknięcia Pucharu Juniorów.

Pokémony

Przy sobie

Gothitelle
Caitlin Gothitelle
Gothitelle został wykorzystany w meczu pokazowym w Pucharze Juniorów Światowego Turnieju Pokémon przeciwko Garchompowi Cynthii. Dwójka ta okazała się bardzo potężna podczas walki, ale nikt nie wygrał bitwy, gdyż termin walki skończył się.
Debiut Walka o Puchar Świata Juniorów!

Aktorzy głosowi

Japonia: 松来未祐 Miyu Matsuki
Stany Zjednoczone: Miriam Pultro
Polska: Zofia Zborowska