Pokémon Wiki
Advertisement

Buck

バクBaku

File-BuckBaltoy.png
Buck i jego Baltoy
Płeć Męska
Miasto Survival Area
Region Sinnoh
Stanowisko Trener Pokémon
Debiut Poszukiwanie skarbów!

Buck jest Trenerem Pokémon z Sinnoh.

Historia

Buck pojawił się w odcinku Poszukiwanie skarbów!, gdy Ash i jego przyjaciele byli na pokładzie promu zmierzającego na Wyspę Konwalii. W przeciwieństwie do innych pasażerów, którzy kierowali się do Ligi Sinnoh, Buck chciał podróżować po pobliskiej wyspie szukając skarbów wraz z jego partnerem, Baltoyem.

Buck był poszukiwaczem skarbów, który szukał rarytasy za pomocą zmysłów Baltoya. Dzięki Ashowi i innym, Buck był w stanie znaleźć na wyspie skarby, starożytne ceramiki, a także udało mu się zdobyć potężnego Claydola. Wyjawił również, że chciał zostać profesorem archeologii.

Pokémony

Buck's Baltoy.png Baltoy

Głównym Pokémonem Bucka i jego partnerem w poszukiwaniu skarbów jest Baltoy. Baltoy jest bardzo silny, ponieważ był w stanie pokonać Claydola, który pilnował skarbu ukrytego na wyspie w pobliżu Wyspy Konwalii.

Baltoy zna takie ruch jak: Kula Cienia, Żyroskop i Słoneczny Promień.

Debiut Poszukiwanie skarbów!
Buck's Claydol.png Claydol

Claydol został ostatnim strażnikiem skarbu znajdującego się na wyspie obok Wyspy Konwalii i był niezwykle potężny. Łatwo pokonał ataki Piplupa Dawn i Torterry Asha, jednak nie był w stanie pokonać w walce Batloya Bucka i został złapany przez Bucka.

Zna takie ruchy jak: Szybki Zwrot, Świetlisty Ekran, Lodowy Promień i Psychopromień.

Debiut Poszukiwanie skarbów!

Status nieznany

Buck's Mantine.png Mantine
Mantine pojawił się w retrospekcji Bucka, gdy ten wyjaśniał moc swojego Baltoya. W retrospekcji zauważono, że Buck pływał pod wodą, trzymając Mantine. Nie wiadomo, czy ten Mantine należy do Bucka.
Debiut Poszukiwanie skarbów!
Advertisement