FANDOM

Gra iconAnime iconManga icon

Brycen to lider sali w mieście Icirrus. Specjalizuje się w Pokémonach typu lodowego. Wręcza Odznakę Mrozu trenerom, którzy go pokonają.

Wygląd

Brycen jest umięśnionym mężczyzną o niebieskich oczach i jasnoniebieskich włosach. Nosi niebieską maskę wokół oczu, z "ogonem" z fioletową wstążką z tyłu. Nosi niebieski płaszcz z białymi sześciokątnymi elementami, który zakrywa jego lewe ramię i tors. Brycen zakłada na siebie także czarne spodnie i lazurowe buty.

Historia

Brycen zadebiutował w odcinku W obronie strażnika góry!, gdzie on i jego Beartic uratowali Asha i jego przyjaciół przed spadającymi głazami. Cilan od razu rozpoznał w nim sławną gwiazdę filmową, która odegrała wiodącą rolę w wielu filmach, lecz ostatecznie mężczyzna zdecydował się porzucić aktorstwo podczas kręcenia kolejnej produkcji. Wyjaśnił, że przybył w góry, aby trenować, a także zaczął szukać pułapek założonych przez myśliwych.

Ash był zainteresowany treningiem Brycena i Beartica i wziął w nim udział razem ze swoim Krokorokiem, lecz nie był w stanie dorównać umiejętnościom dwóm gwiazdom filmowym. Podczas przerwy w ćwiczeniach zapytano go, dlaczego postanowił nie występować już w filmach. Brycen wyjaśnił, że to z powodu wypadku, który wydarzył się na planie. Nikt nie został ranny, ale czuł, że wypadek nie miałby miejsca, gdyby bardziej przykładał się do treningów.

Kiedy pojawił się łowca Pokémonów o imieniu Rizzo wraz ze swoimi dwoma Jellicentami, zamierzając porwać dzikiego Volcaronę, który nosił tytuł strażnika góry, Brycen i Beartic pokonali złoczyńcę i ocalili Pokémona. Pod koniec odcinka sierżant Jenny aresztowała Rizzo. Następnie Brycen zdradził Ashowi i jego przyjaciołom, że jest liderem sali w Icirrusie.

Ash stoczył bitwę w sali przeciwko Brycenowi w odcinku Chłodne zaproszenie do bitwy!, wykorzystując Krokoroka, Scraggy'ego i Pignite'a przeciwko Vanillishowi, Cryogonalowi i Bearticowi lidera. Ostatecznie udało mu się pokonać mężczyznę, dzięki czemu zdobył swoją siódmą odznakę.

Brycen ponownie pojawił się w retrospekcji, kiedy Ash wspominał walki z liderami sal w Unovie w noc przed udziałem w Konferencji Vertress w odcinku Kurtyna w górę, liga Unovy!.

Wizerunek Brycena widoczny był również podczas napisów końcowych filmu Genesect i objawiona legenda.

Osobowość i cechy charakteru

EP740 Brycen Beartic scene

Brycen i jego Beartic w filmie "Wejście Beartica".

Brycen jest mężczyzną z pasją do intensywnych treningów, w których towarzyszy mu jego Beartic. Łączy ich bardzo silna więź, co udowodnił fakt, że podczas ćwiczeń są niezwykle zsynchronizowani, wykonując niemal identyczne ruchy. Dodatkowo obaj są gwiazdami filmowymi i razem występują w filmach. Do najbardziej znanych produkcji, w których wystąpili, można zaliczyć takie filmy, jak: "Wejście Beartica", "Droga Beartica", "Lodowe Pięści"czy "Gra Lodu". Mimo że jest sławny, Brycen nie postrzega siebie jako wielkiej gwiazdy, przez co cechuje go skromność.

Brycen bardzo dba o Pokémony, nie tylko swoje. Był przejęty porwaniem Volcarony przez Rizzo i zdołał go uratować, a także - ze względu na Beartica - zdecydował się porzucić aktorstwo i oddać się wspólnym treningom z nim. Jest również niezwykle silny, zdolny do zniszczenia skały za pomocą uderzenia pięścią. Podczas bitew daje z siebie wszystko.

Pokémony

Przy sobie

Beartic
EP741 Brycen Beartic
Beartic pierwszy raz pojawił się w odcinku W obronie strażnika góry!, gdzie okazało się, że wraz ze swoim trenerem są oni gwiazdami filmowymi. Później trenował z Brycenem, a także udało mu się pokonać łowcę Pokémonów o imieniu Rizzo. W odcinku Chłodne zaproszenie do bitwy! został użyty w czasie bitwy w sali przeciwko Ashowi. Udało mu się pokonać Pignite'a, lecz ostatecznie poległ w starciu z Krokorokiem.
Debiut W obronie strażnika góry!
Vanillish
EP741 Brycen Vanillish
Vanillish to jeden z Pokémonów Brycena. Pojawił się w odcinku Chłodne zaproszenie do bitwy!, gdzie walczył z Krokorokiem Asha w bitwie w sali. Był w stanie zamrozić przeciwnika i przypuścić celny atak, ale Ash zdecydował się zamienić go na Scraggy'ego, któremu ostatecznie udało się pokonać Vanillisha.
Debiut Chłodne zaproszenie do bitwy!
Cryogonal
EP741 Brycen Cryogonal
Cryogonal to jeden z Pokémonów Brycena. Pojawił się w odcinku Chłodne zaproszenie do bitwy!, gdzie walczył ze Scraggym Asha w bitwie w sali. Udało mu się go pokonać. Później Ash wystawił do walki Pignite'a, który zdołał znokautować Cryogonala.
Debiut Chłodne zaproszenie do bitwy!

Aktorzy głosowi

Japonia: 飛田展男 Nobuo Tobita
Stany Zjednoczone: Benjamin Becker
Polska: nie wiadomo

Zobacz też